@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG VET ATT HON KLARAR SIG min jag gråter ändå.
21 feb, 2013 16:05 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 16:08 |
|
Ginny00
Elev |
Woho jag får snart kompisbesök ^-^
21 feb, 2013 16:14 |
|
Dramione99
Elev |
Fattar inte att en Disney-film för barn får mig att gråta ...
21 feb, 2013 16:14 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
Har alltid velat ha en brevvän.
Idag tog jag tag i det och nu har jag en i USA och en i Tyskland. FETT! 21 feb, 2013 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har alltid velat ha en brevvän. Idag tog jag tag i det och nu har jag en i USA och en i Tyskland. FETT! Coolt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 16:29 |
|
TacosPanda
Elev |
Personer med hypertymesi kan minnas varje dag av sitt liv i detalj. Oftast alla dagar sen puberteten, men det finns undantag. Personer med hypetymesi minns personliga och offentliga händelser. Om man skulle fråga en drabbad vad som hände 9de Maj 1987 så skulle han eller hon kunna berätta att Irland vann Eurovision Song Contest, men också att han eller hon åt vofflor till frukost. Hypertymesi är ett väldigt ovanligt syndrom. Det är oklart exakt hur många som har det men ungefär 20 personer som man vet om.
Okej det där är början av faktadelen i min uppsats. Erkänn att det låter spännande
21 feb, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Har alltid velat ha en brevvän. Idag tog jag tag i det och nu har jag en i USA och en i Tyskland. FETT! Coolt. Jag gick via en fb grupp över folk som letade brevvänner över hela världen 21 feb, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
Ikväll ska man sepå film
21 feb, 2013 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen