Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10941 10942 10943 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JAG VET ATT HON KLARAR SIG min jag gråter ändå.

21 feb, 2013 16:05

Pixie
Elev

Avatar


hmm när ska betet på plats? jaja peo ta reda på det nu!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

21 feb, 2013 16:08

Ginny00
Elev

Avatar


Woho jag får snart kompisbesök ^-^

21 feb, 2013 16:14

Dramione99
Elev

Avatar


Fattar inte att en Disney-film för barn får mig att gråta ...

21 feb, 2013 16:14

Pixie
Elev

Avatar


GO HENRIK!!

(obs jag tittar på vintergatan 5a)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

21 feb, 2013 16:26

Borttagen

Avatar


Har alltid velat ha en brevvän.

Idag tog jag tag i det och nu har jag en i USA och en i Tyskland. FETT!


21 feb, 2013 16:28

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har alltid velat ha en brevvän.

Idag tog jag tag i det och nu har jag en i USA och en i Tyskland. FETT!



Coolt. Hur kan man få brevvänner i andra länder? Hade också velat ha en USA. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 feb, 2013 16:29

TacosPanda
Elev

Avatar


Personer med hypertymesi kan minnas varje dag av sitt liv i detalj. Oftast alla dagar sen puberteten, men det finns undantag. Personer med hypetymesi minns personliga och offentliga händelser. Om man skulle fråga en drabbad vad som hände 9de Maj 1987 så skulle han eller hon kunna berätta att Irland vann Eurovision Song Contest, men också att han eller hon åt vofflor till frukost. Hypertymesi är ett väldigt ovanligt syndrom. Det är oklart exakt hur många som har det men ungefär 20 personer som man vet om.






Okej det där är början av faktadelen i min uppsats. Erkänn att det låter spännande

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

21 feb, 2013 16:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Har alltid velat ha en brevvän.

Idag tog jag tag i det och nu har jag en i USA och en i Tyskland. FETT!



Coolt. Hur kan man få brevvänner i andra länder? Hade också velat ha en USA. ^^


Jag gick via en fb grupp över folk som letade brevvänner över hela världen

21 feb, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


Ikväll ska man sepå film När Lammet vaknar tror jag den hetter

21 feb, 2013 16:51

1 2 3 ... 10941 10942 10943 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.