@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej jag får sportlov nästa vecka! Jag har ont i örat och är lite yr, jag har inte öronimflamation ojj krya på dig!♥ hoppas du inte är sjuk på ditt sportlov! Det hoppas jag oxå! 21 feb, 2013 13:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha något gott!
jag äter mig mätt på halspastiller och det är inte... gott. eller jo, det är gott, men inte tillräckligt. 21 feb, 2013 13:44 |
|
Conflate
Elev |
21 feb, 2013 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
How... how did you make it? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 13:48 |
|
Lime
Elev |
Skrivet av Solkatten: How... how did you make it? Haha tror jag tröttnat lite, sen började jag precis gymnasiet också och det var sjukt mycket att hinna med x) ![]()
21 feb, 2013 13:49 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 13:52 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag önskar det kunde vara en Mugglis-träff snart
21 feb, 2013 13:53 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Sitter och pluggar. Ska försöka få färdigt allt idag, snacka om skönt det vore.
21 feb, 2013 14:02 |
|
Ginny00
Elev |
Lagar lunch/mellis till mig själv.. nudlar och köttbullar xD
21 feb, 2013 14:08 |
|
TacosPanda
Elev |
Okej hjälp! Min tumblr har blivit knäpp, eller så är det min dator som laggar. Bilden högst upp ska vara rund men på min data är den fyrkantig.
Är den rund eller fyrkantig för er? Snälla hjäp. panik http://tacospanda.tumblr.com/
21 feb, 2013 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen