@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Hej. Jag är sjuk, feber, täppt. Ja, basically allt du kan tänka dig när du är förkyld. Jag börjar jobba om tre timmar.,
HUR SKA DETTA GÅ 21 feb, 2013 11:19 |
|
TacosPanda
Elev |
Åh, saknar min bästavän så det gör ont
Han är i Spanien och jag har inte träffat honom på 7 dagar. Kommer inte träffa honom förrän tisdag. Det blir 12 dagar utan honom. Avlider
21 feb, 2013 11:22 |
|
M4L13
Elev |
21 feb, 2013 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
Äntligen! Var det bara min dator eller fungerade inte Mugglis igår? Jag kunde inte komma in på sidan ö.h.t. på hela dagen! o.O När man skrev in adressen blev hela sidan bara helt vitt och det hände inget mer medan alla andra sidor fungerade normalt...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 11:33 |
|
TacosPanda
Elev |
21 feb, 2013 11:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Äntligen! Var det bara min dator eller fungerade inte Mugglis igår? Jag kunde inte komma in på sidan ö.h.t. på hela dagen! o.O När man skrev in adressen blev hela sidan bara helt vitt och det hände inget mer medan alla andra sidor fungerade normalt... Hela sidan har varit nere, ja :3 Kolla mugglis facebooksida om du funderar 21 feb, 2013 11:35 |
|
Solkatten
Elev |
Är det han som blir uppäten var de där... odjuren?Eller är det någon annan? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 11:36 |
|
TacosPanda
Elev |
Aa det är han
21 feb, 2013 11:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Äntligen! Var det bara min dator eller fungerade inte Mugglis igår? Jag kunde inte komma in på sidan ö.h.t. på hela dagen! o.O När man skrev in adressen blev hela sidan bara helt vitt och det hände inget mer medan alla andra sidor fungerade normalt... Hela sidan har varit nere, ja :3 Kolla mugglis facebooksida om du funderar Om jag hade Facebook ja. Skrivet av TacosPanda: Aa det är han Jag gråter inte direkt men jag tycker ändå den scenen är hemsk och tycker faktiskt en aning synd om honom ändå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 11:39 |
|
Obliviate_
Elev |
21 feb, 2013 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen