@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Får gåshud av musiken till Les Misérables och Phantom of the Opera. ♥
Speciellt i Phantom of the Opera, när de drar undan skynket från ljuskronan eller vad det nu heter och musiken bara DUUUUUM DUM DUM DUM DUUUUM DUM DUM DUM DUM DUUUM Det säger folk mycket, inte sant?
21 feb, 2013 11:07 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 11:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 feb, 2013 11:08 |
|
TacosPanda
Elev |
Hur ska man tolka det när en kille skriver
"Kom hem tll mig så kan vi spela lite ping pong HAHAHA orkar inte med den smileysen på slutet Kan man ens tolka det snuskigt? För det gör jag
21 feb, 2013 11:08 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Hur ska man tolka det när en kille skriver "Kom hem tll mig så kan vi spela lite ping pong HAHAHA orkar inte med den smileysen på slutet Kan man ens tolka det snuskigt? För det gör jag alltså det låter så dirty kan man inte tolka det dirty?
21 feb, 2013 11:10 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av TacosPanda: Hur ska man tolka det när en kille skriver "Kom hem tll mig så kan vi spela lite ping pong HAHAHA orkar inte med den smileysen på slutet Kan man ens tolka det snuskigt? För det gör jag alltså det låter så dirty kan man inte tolka det dirty? Tror det.. Asså killen är störd så det skulle mycket väl kunna tolkas så
21 feb, 2013 11:12 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 11:13 |
|
Frivolt
Elev |
Livsmedelskemi och metabolism....
Jag har tenta i det på måndag!! Det låter ju precis lika kul som det är...alltså skittråkit!!! Jag fattar typ ingenting och allt är bara en enda röra! Det här blir tredje gången jag gör tentan, andra gången jag går kursen! Japp..känns ju skitbra det här xD 21 feb, 2013 11:14 |
|
baramin
Elev |
Ska egentligen skriva uppsats men mina kompisar är inte här så jag vill inte(lol) alltså HEJ MUGGLIS! Vill bara hem och titta på Flipped en gång till.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 feb, 2013 11:14 |
|
Pixie
Elev |
idag ska jag sätta upp massa affischer jag inte hunnit sätta upp! den största är med harry styles ♥ ♥ ♥ ♥ babe
21 feb, 2013 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen