@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Borde verkligen ta och äta frukost nu. Och sen plugga lite. Misstänker att det blir en del mugglis också..
21 feb, 2013 10:49 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av TacosPanda: Kul att det är städare här, vet inte vilket språk dom pratar, jag bara nickar och skrattar lite nervöst Haha, var är här? Är du på hotell? Nä, är faktiskt hemma Min familj är så lata så vi orkar inte städa själva
21 feb, 2013 10:50 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av TacosPanda: Kul att det är städare här, vet inte vilket språk dom pratar, jag bara nickar och skrattar lite nervöst Haha, var är här? Är du på hotell? Nä, är faktiskt hemma Min familj är så lata så vi orkar inte städa själva Aha Min familj har faktiskt också städhjälp, för mamma är trött och pappa jobbar och vi har ett ganska stort hus Fast de som städar städar aldrig mitt eller syrrans rum... 21 feb, 2013 10:53 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av TacosPanda: Kul att det är städare här, vet inte vilket språk dom pratar, jag bara nickar och skrattar lite nervöst Haha, var är här? Är du på hotell? Nä, är faktiskt hemma Min familj är så lata så vi orkar inte städa själva Aha Min familj har faktiskt också städhjälp, för mamma är trött och pappa jobbar och vi har ett ganska stort hus Fast de som städar städar aldrig mitt eller syrrans rum... Aha haha vad jobbigt
21 feb, 2013 10:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: tja jag är sur för pappa sitter i mitt rum och pratar i telefon med nån electriker och så gjorde han så min kanalbox sluta funka för att hans nox ska kunna funka '-' tja jag gjorde en bakåtvolt (bakåtkullerbytta från min stol det var läskigt) tja jag har lagt upp ett nytt blogginlägg (finally). MUMS! 21 feb, 2013 10:54 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 10:56 |
|
TacosPanda
Elev |
21 feb, 2013 10:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Tenta i kemi imorgon, fun Skrivet av Kintsugi: ![]() Vad har jag missat?! Hon måste dessutom ha sagt något till honom eftersom han tittar bak efter henne? Eller råkade han bara tycka att hon var någon man skulle titta efter och vips så såg han fingret??!!! är det uppgjort? photoshop? vem är fotografen? Jag fattar iiiiiiiingenting! men roligt är det Hae läst någonstans att det är en filminspelning, minns inte vad filmen hette dock. hahah tusan. Men roligt ändå! dagens rooooooligaste dock: ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 feb, 2013 11:06 |
|
M4L13
Elev |
happ, då har han förstört min tv också, och nu tvingar han mig att fixa det
käften din idiot jag vill inte det är hans fel att MIN tv inte vill starta och det är fan inte JAG som ska fixa det fan
21 feb, 2013 11:06 |
|
Tuggrus
Elev |
Mwaaaah ska klippa mig idag :c
MUMS! 21 feb, 2013 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen