@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: TacosPanda: Okej! Det var några till som kommenterat här i tråden om det. Men hittar ingen tråd om det eller så..skumt. Känns som att det var nån krasch eller något. Men då borde det ju stå om det i någon tråd typ. Aa håller med!
21 feb, 2013 09:54 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: TacosPanda: Okej! Det var några till som kommenterat här i tråden om det. Men hittar ingen tråd om det eller så..skumt. Känns som att det var nån krasch eller något. Men då borde det ju stå om det i någon tråd typ. Det stod på Facebook att det var nåt krångel med servern har jag för mig!
21 feb, 2013 09:55 |
|
EmahS
Elev |
21 feb, 2013 09:56 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Sirius_Musta: TacosPanda: Okej! Det var några till som kommenterat här i tråden om det. Men hittar ingen tråd om det eller så..skumt. Känns som att det var nån krasch eller något. Men då borde det ju stå om det i någon tråd typ. Det stod på Facebook att det var nåt krångel med servern har jag för mig! Jaha, ajdå
21 feb, 2013 09:58 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sirius_Musta det har hänt så flera gånger. Dock vet jag inte varför. Och jag är inte helt säker på att folk tycker det är så märkvärdigt och gör en tråd för det Inte? Du är väl medveten om att många sitter här många timmar per dag? Och hade det varit en krasch så brukar typ Li eller någon skriva. Har varit med om det förr, att mugglis laggat, och folk har liksom reagerat. Kanske inte alltid med en tråd men det har hänt att Li förklarat läget, om jag inte minns fel. Själv tycker jag det är riktigt skumt att inte kunna logga in på en hel dag. Och säkert tycker många, precis som jag, att det är rätt så märkvärdigt.
21 feb, 2013 10:01 |
|
TacosPanda
Elev |
21 feb, 2013 10:03 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 10:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Sirius_Musta det har hänt så flera gånger. Dock vet jag inte varför. Och jag är inte helt säker på att folk tycker det är så märkvärdigt och gör en tråd för det Inte? Du är väl medveten om att många sitter här många timmar per dag? Och hade det varit en krasch så brukar typ Li eller någon skriva. Har varit med om det förr, att mugglis laggat, och folk har liksom reagerat. Kanske inte alltid med en tråd men det har hänt att Li förklarat läget, om jag inte minns fel. Själv tycker jag det är riktigt skumt att inte kunna logga in på en hel dag. Och säkert tycker många, precis som jag, att det är rätt så märkvärdigt. Ja det kan vara många som tycker det är märkvärdigt... Egentligen så tror jag att jag tyckte det först men inte sedan. När jag väl kom på att det hänt förut. Tyvärr såg jag inte något skrivet dom få gångerna men jag antar att jag missat det i såna fall. Själv har jag haft svårt att logga in flera gånger... inte det att jag inte haft tid... Jag har haft väldigt svårt med ingångar till mugglis men är ganska glad att det funkar nu. 21 feb, 2013 10:07 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Sirius_Musta det har hänt så flera gånger. Dock vet jag inte varför. Och jag är inte helt säker på att folk tycker det är så märkvärdigt och gör en tråd för det Inte? Du är väl medveten om att många sitter här många timmar per dag? Och hade det varit en krasch så brukar typ Li eller någon skriva. Har varit med om det förr, att mugglis laggat, och folk har liksom reagerat. Kanske inte alltid med en tråd men det har hänt att Li förklarat läget, om jag inte minns fel. Själv tycker jag det är riktigt skumt att inte kunna logga in på en hel dag. Och säkert tycker många, precis som jag, att det är rätt så märkvärdigt. Ja det kan vara många som tycker det är märkvärdigt... Egentligen så tror jag att jag tyckte det först men inte sedan. När jag väl kom på att det hänt förut. Tyvärr såg jag inte något skrivet dom få gångerna men jag antar att jag missat det i såna fall. Själv har jag haft svårt att logga in flera gånger... inte det att jag inte haft tid... Jag har haft väldigt svårt med ingångar till mugglis men är ganska glad att det funkar nu. Okej. Samma var det en kväll när de höll på och fixa alla ♥ ans dag-layouten. Försökte just då komma in på mugglis, har för mig att det inte gick. Sen efter en stund såg jag ju den nya layouten så då förstod jag. Men igår var ju lite annat, hela dagen så. Men man kanske sitter för mkt på mugglis.
21 feb, 2013 10:11 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 10:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen