@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag är sjuk, såhär passligt till sportlovet. pappa är också sjuk med feber, mamma har varit hostig i flera veckor och min bror kände sig lite sjuk igår.
TREVLIGT SPORTLOV TILL OSS 21 feb, 2013 06:54 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej stackars er jag är sjuk, såhär passligt till sportlovet. pappa är också sjuk med feber, mamma har varit hostig i flera veckor och min bror kände sig lite sjuk igår. TREVLIGT SPORTLOV TILL OSS 21 feb, 2013 07:30 |
|
MizzNina
Elev |
Det känns lite löjligt att det enda jag har ett klart minne från angående TK är hur hela serien slutar. Trots det sitter jag här och hejar på att en varning ska hinna utfärdas och att slutet ska bli något annat...
Really, what's up with that? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 feb, 2013 07:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Nej stackars er jag är sjuk, såhär passligt till sportlovet. pappa är också sjuk med feber, mamma har varit hostig i flera veckor och min bror kände sig lite sjuk igår. TREVLIGT SPORTLOV TILL OSS tack 21 feb, 2013 07:46 |
|
Ginny00
Elev |
Wihooo!! Utflyktsdag idag och det är 14 minusgrader.
....eller. 21 feb, 2013 07:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: yeeeeyy! Mugglis funkar igen!!!!!!!!!!!!!!! Ja! Jag kunde inte vara inne på hela dagen igår... 21 feb, 2013 08:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
21 feb, 2013 08:27 |
|
Borttagen
|
Vet ni? Igår stod jag på händer. Utomhus. Gosh, det var jätteläskigt :o (Jag satt på ett staket, och sedan tog en person tag i mina ben, så jag ramlade baklänges till stå på händer-position xDDDD)
21 feb, 2013 08:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
![]() Vad har jag missat?! Hon måste dessutom ha sagt något till honom eftersom han tittar bak efter henne? Eller råkade han bara tycka att hon var någon man skulle titta efter och vips så såg han fingret??!!! är det uppgjort? photoshop? vem är fotografen? Jag fattar iiiiiiiingenting! men roligt är det ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 feb, 2013 09:27 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 09:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen