@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Det är alltid som mest irriterande att bli väckt precis innan väckarklockan ringer.
*Fröken gnälla två timmar senare* Life with a cat "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 feb, 2013 06:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MizzNina: det där fick mig att tänka på min hemska upplevelse i fredags.. vaknade, kollade på klockan och hoppades den skulle vara kanske 04 så jag fick somna om. Den var 06.09 och mitt larm ringer 06.10..Det är alltid som mest irriterande att bli väckt precis innan väckarklockan ringer. *Fröken gnälla två timmar senare* Life with a cat 20 feb, 2013 07:29 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av MizzNina: det där fick mig att tänka på min hemska upplevelse i fredags.. vaknade, kollade på klockan och hoppades den skulle vara kanske 04 så jag fick somna om. Den var 06.09 och mitt larm ringer 06.10.. Det är alltid som mest irriterande att bli väckt precis innan väckarklockan ringer. *Fröken gnälla två timmar senare* Life with a cat Åh. Jag gillar när sånt händer mig. När jag vaknar i tron om att klockan är nånstans mellan 2 och 4 på natten men så är den typ 05:29 (Mitt larm går igång 05:30). Det känns så awesome att slå väckarklockan med en minut tycker jag. Däremot att bli väckt 20 minuter innan väckarklockan för att man har en Katt som vill ut och leka i snön innan mänskligheten vaknar till är inte så kul. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 feb, 2013 07:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Någon mer än jag som är vaken?
20 feb, 2013 10:01 |
|
Borttagen
|
Kiiiiwiiii♥ Vil haaa
20 feb, 2013 10:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
20 feb, 2013 10:06 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2013 10:10 |
|
cirklar
Elev |
Jag ska åka till Science Fiction-bokhandeln i Malmö för att köpa en födelsedagspresent! Och när jag väl är där kanske jag kan köpa något till mig själv också. :3
20 feb, 2013 10:12 |
|
Borttagen
|
Jag glömde att säga att mamma och pappa skulle köpa kiwi! Mitt liv kommer gå under...
20 feb, 2013 10:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag glömde att säga att mamma och pappa skulle köpa kiwi! Mitt liv kommer gå under... Ring dem! (om de inte redan är hemma) 20 feb, 2013 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen