@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
19 feb, 2013 22:41 |
|
TacosPanda
Elev |
Okej, synd, den är riktigt bra Se den nån annan gång vettja
19 feb, 2013 22:42 |
|
EmahS
Elev |
Lyssnade precis på en podcast min bror och hans vänner spelat in. Och när de andra två ska presentera min bror så börjar de prata om hur Svensson vår familj är.
Hahaha, det är skrattretande. Vi är fan "Svensson", minus hund.
19 feb, 2013 22:45 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 22:46 |
|
Tuggrus
Elev |
I'm watching DW :3
MUMS! 19 feb, 2013 22:47 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Ja jag övar ju fortfarande... 19 feb, 2013 22:54 |
|
TacosPanda
Elev |
Visste ni att kiwi i plural blir kiwier och inte kiwisar som jag först trodde.. Ja, jag frågade 118-118
19 feb, 2013 22:55 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 22:55 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 feb, 2013 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen