@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: haaj. jag kommer in i ert liv och skriver POTATIS och försvinner igen.. ooohooohoo Hahaha åh fint :'
19 feb, 2013 20:26 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 20:28 |
|
TacosPanda
Elev |
Asså dom smakar ingenting typ.. fast ändå är dom goda :o
19 feb, 2013 20:29 |
|
Elma00
Elev |
19 feb, 2013 20:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Aww vad gullig ♥ Jag vill ha både och! Skrivet av TacosPanda: Asså dom smakar ingenting typ.. fast ändå är dom goda :o Ja visst är det konstigt O.O Som med vatten, det smakar ingenting och är ändå supergott xD 19 feb, 2013 20:31 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2013 20:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
19 feb, 2013 20:32 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Asså dom smakar ingenting typ.. fast ändå är dom goda :o Ja visst är det konstigt O.O Som med vatten, det smakar ingenting och är ändå supergott xD Aa exakt! Gillar mest känslan av att äta pengar
19 feb, 2013 20:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av TacosPanda: Asså dom smakar ingenting typ.. fast ändå är dom goda :o Ja visst är det konstigt O.O Som med vatten, det smakar ingenting och är ändå supergott xD Aa exakt! Gillar mest känslan av att äta pengar Ja super skumt, liksom *Nu käkar jag lite papper här* ^^ 19 feb, 2013 20:33 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av TacosPanda: Asså dom smakar ingenting typ.. fast ändå är dom goda :o Ja visst är det konstigt O.O Som med vatten, det smakar ingenting och är ändå supergott xD Aa exakt! Gillar mest känslan av att äta pengar Ja super skumt, liksom *Nu käkar jag lite papper här* ^^ Haha det är grymt (y)
19 feb, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen