Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Japp. Skrivet av Borttagen: JAG FICK EN IDE! person ett skriver t, pers 2 o, pers 3 n, pers 4 k, pers 5 s, person 6 ♥! På anslagstavlan? JAAA!!! Jag har skrivit T nu!
4 aug, 2015 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Japp. Skrivet av Borttagen: JAG FICK EN IDE! person ett skriver t, pers 2 o, pers 3 n, pers 4 k, pers 5 s, person 6 ♥! På anslagstavlan? JAAA!!! Jag har skrivit T nu! okay!!! men jag kan inte förstora texten på datorn...OHNO!!! 4 aug, 2015 12:03 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Japp. Skrivet av Borttagen: JAG FICK EN IDE! person ett skriver t, pers 2 o, pers 3 n, pers 4 k, pers 5 s, person 6 ♥! På anslagstavlan? JAAA!!! Jag har skrivit T nu! okay!!! men jag kan inte förstora texten på datorn...OHNO!!! Va? Skriv bara [.size=15pt]*bokstav*[./size]. Utan punkterna då
4 aug, 2015 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Japp. Skrivet av Borttagen: JAG FICK EN IDE! person ett skriver t, pers 2 o, pers 3 n, pers 4 k, pers 5 s, person 6 ♥! På anslagstavlan? JAAA!!! Jag har skrivit T nu! okay!!! men jag kan inte förstora texten på datorn...OHNO!!! Va? Skriv bara [.size=15pt]*bokstav*[./size]. Utan punkterna då Vet, men ja hittar inte dem där grejerna som slutar och börjar, I MISS THEM!!! Dem där typ halva rektangelgrejerna som är i bölrjan och i slutet! men om det hade funnits medlem, spoiler osv...knappar hade jag kunnat använda dem halva rektangelgrejserna!!! 4 aug, 2015 12:07 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Japp. Skrivet av Borttagen: JAG FICK EN IDE! person ett skriver t, pers 2 o, pers 3 n, pers 4 k, pers 5 s, person 6 ♥! På anslagstavlan? JAAA!!! Jag har skrivit T nu! okay!!! men jag kan inte förstora texten på datorn...OHNO!!! Va? Skriv bara [.size=15pt]*bokstav*[./size]. Utan punkterna då Vet, men ja hittar inte dem där grejerna som slutar och börjar, I MISS THEM!!! Dem där typ halva rektangelgrejerna som är i bölrjan och i slutet! men om det hade funnits medlem, spoiler osv...knappar hade jag kunnat använda dem halva rektangelgrejserna!!! Kopiera: [] Bra idé! Jag kan skriva om jag snor syrrans laptop. aaaaaa 4 aug, 2015 12:10 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av True Potterhead: Japp. Skrivet av Borttagen: JAG FICK EN IDE! person ett skriver t, pers 2 o, pers 3 n, pers 4 k, pers 5 s, person 6 ♥! På anslagstavlan? JAAA!!! Jag har skrivit T nu! okay!!! men jag kan inte förstora texten på datorn...OHNO!!! Va? Skriv bara [.size=15pt]*bokstav*[./size]. Utan punkterna då Vet, men ja hittar inte dem där grejerna som slutar och börjar, I MISS THEM!!! Dem där typ halva rektangelgrejerna som är i bölrjan och i slutet! men om det hade funnits medlem, spoiler osv...knappar hade jag kunnat använda dem halva rektangelgrejserna!!! Aha, du menar []. Ajdå.
4 aug, 2015 12:10 |
|
Holytail
Elev |
4 aug, 2015 12:11 |
|
True Potterhead
Elev |
4 aug, 2015 12:13 |
|
Choixpeau
Elev |
Bäst jue!
aaaaaa 4 aug, 2015 12:14 |
|
Borttagen
|
Fiiin!
4 aug, 2015 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen