Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av liiiinneaa: Skrivet av Borttagen: Jag har gjort om mitt schema i skolan Men jag har varit noggran med att ämnena passar med varandra Altså Historia = history of magic hemkunskap = mugglar studier Och så vidare Coolt! Jag ska fotografera det imorgon när jag kommer till skolan 20 okt, 2011 16:41 |
|
liiiinneaa
Elev |
^ Det låter bra !
20 okt, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Då lägger jag upp en bild på mitt skåp det är tyvärr ett slythetin skåp från utsidan men inne så är det ett Ravenclaw skåp 20 okt, 2011 16:48 |
|
viktor
Elev |
har inte gjort något än
20 okt, 2011 16:48 |
|
Borttagen
|
Om en vecka kan jag måla klart min trollstav
20 okt, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om en vecka kan jag måla klart min trollstav Varför om en vecka och inte nu??? 21 okt, 2011 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om en vecka kan jag måla klart min trollstav Varför om en vecka och inte nu??? Nästa vecka på elevens val ska jag måla den. Jag har inga bra färger hemma... (O igår var det inte fritt på EV) 21 okt, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om en vecka kan jag måla klart min trollstav Varför om en vecka och inte nu??? Nästa vecka på elevens val ska jag måla den. Jag har inga bra färger hemma... (O igår var det inte fritt på EV) Vi har elevens val på fredagar. Nu MÅSTE jag typ göra nån Hp-grej, men VAAAD??? 21 okt, 2011 15:21 |
|
Borttagen
|
^ Gör en pygmépuff
21 okt, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Gör en pygmépuff Det har jag redan gjort... Men jag tror nästan att jag ska skriva en fanfiction... 21 okt, 2011 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen