PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickade. "Ja han kan hjälpa dig, han hittar bra där" log hon. Hon ställde sig upp. "Vill du ha vin eller något igen? Ärligt talat så brukar jag aldrig dricka det".
15 okt, 2013 16:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade, "Vin tack, det hjälper när jag ska sova." sa Meira menande, inte ett bra sätt kanske, men hon fick nattsömn.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 16:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
15 okt, 2013 16:22 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack." sa Meira och visste att hon hade, eller höll på att utveckla ett beroende. Det hade börjat redan då hon varit i armen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 16:28 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel satte sig vid henne igen och tog en klunk. "Om du vill någon kväll kan du gå till krogen...Jag kan inte gå, jag vill inte lämna Ian ensam hemma" sa hon.
15 okt, 2013 17:44 |
|
Vildvittra
Elev |
"Kan inte dina föräldrar ta honom för en kväll?" frågar Meira som inte var pigg på att gå själv även om det lät trevligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 17:59 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickade sakta. "Det är en bra ide, jag kan fråga dem eller min bror". Hennes bror hade egna barn, de var dock äldre än Ian. "Det var efter min storebror jag döpte Ian också" sa hon sedan.
15 okt, 2013 18:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade och log lite, "Det måste vara fint att ha en familj, mor, far och syskon." sa Meira nästan längtande och kanske hade hon far och morföräldrar med.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 18:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickade och log. "Ja, det är det...". Hon drack en till klunk. "Har du mött min bror?" frågade hon sedan. "Han bor inte så långt härifrån".
15 okt, 2013 18:13 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vet inte, kanske, det var ett tag sedan jag var här." sa Meira och ärligt så hade hon blandat ihop alla hober, de var så små och lika.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen