(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Var är lapparna!" Frågade jag hetsat
6 jul, 2013 21:09 |
|
TildeW
Elev |
6 jul, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
" Va, men var la jag dom?!" Skrek jag och reste mig upp
6 jul, 2013 21:12 |
|
TildeW
Elev |
"Snälla, Simion lungna ner dig!" sa jag.
"Jag är lugn!" sa Simion. "Försök vara Enu lugnare!" sa jag. "JAG ÄR LUGN!" sa Simion och slog till mig. Jag kände efter i huvudet, jag kände en sprika. "Jag fattar inte att du gjorde det!" sa jag och sprang iväg sp snabbt som vampyrer gör. Jag försvann till Forks.
6 jul, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
" Dakota!" Skrek jag
6 jul, 2013 21:20 |
|
TildeW
Elev |
På vägen sprang jag på Carlisle.
"Dakota" sa Carlisle. Carlisle följde mig med hem till Cullens hus. Jag vissade min sprika för alla Cullen och Hale. "Vem var det?" frågade Esme. "Simion" sa jag. "Din pojkvän?" frågade Jasper. "Han var, tills han krossade mitt hjärta!" sa jag. "Är du ledsen?" frågade Alice. "Jag vet inte" sa jag. "Vill du gråta?" frågade Alice. "jag vet inte" sa jag. "Du kommer gråta" sa Alice. "Jag vet!" sa jag och började gråta. Alice höll om mig i son famn.
6 jul, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
" Dakota!" Skrek jag
Men tillsist tröttnade jag och packade ihop allt och gav mig iväg.. 6 jul, 2013 21:29 |
|
TildeW
Elev |
6 jul, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Jag läste lappen som var menad..
Gå så långt du kan rakt fram, möt din fiende och följ sedan kartan Jag började att gå.. 6 jul, 2013 21:40 |
|
TildeW
Elev |
6 jul, 2013 21:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen