Vad tänker du på när jag säger. . .
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när jag säger. . .
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ateljé
12 apr, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
^?
12 apr, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okej jag förklarar XD min kompis brukar ALLTID springa till Ateljén när vi säger sånna ord. Det var det första jag kom och tänka på så ja...^? 12 apr, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaha xDSkrivet av Borttagen: okej jag förklarar XD min kompis brukar ALLTID springa till Ateljén när vi säger sånna ord. Det var det första jag kom och tänka på så ja... ^? 12 apr, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ateljé 12 apr, 2013 21:33 |
|
LovisaPotter
Elev |
NA-prov. Alltså, det är nt direkt kopplat till ordet Ateljé, men det är det enda tänker på just nu, så det var det jag tänkte på även nu. Förlåt, haha. ♥
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 12 apr, 2013 21:48 |
|
hermione9800
Elev |
12 apr, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Karate
12 apr, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Miku Hatsune
12 apr, 2013 21:57 |
|
Flismos
Elev |
frågetecken
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 12 apr, 2013 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen