ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Åh, bowla skulle vara kul!
![]()
2 aug, 2011 17:01 |
|
MissMolly
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ja typ bowla där vid poststation(typ vid rese c)och bada på gustavsvik eller någon sjö typ Åh, bowla skulle vara kul! http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 2 aug, 2011 17:12 |
|
Pixie
Elev |
Man kan bowla i hällefors (haha)!
fast jag är lite skeptiskt vid att bada, syrran kan ju inte simma o så. jag tror inte vi får komma då, och vi vill gärna det.
2 aug, 2011 20:54 |
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 20:58 |
|
Pixie
Elev |
2 aug, 2011 21:03 |
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 21:24 |
|
Pixie
Elev |
2 aug, 2011 21:30 |
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 21:34 |
|
Pixie
Elev |
2 aug, 2011 22:14 |
|
Knizzlare
Elev |
2 aug, 2011 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen