Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Jag tyckte inte om dagens avsnitt. Kan egentligen inte riktigt säga varför. Förra avsnittet var bättre.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 feb, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
^
^Vet men jag ogillade den ändå ;p 1 feb, 2012 16:07 |
|
Ida S
Lärare |
Smooth Criminal med Sebastian vs Santana. SÅ RÄTT
"we live together, and harry does all the cooking." 1 feb, 2012 16:38 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
ÄLSKADE AVSNITTET 8D
har lyssnat på Smooth Criminal 202 gånger enligt itunes sedan den släpptes. I REGRET NOTHING OCH OCH OCH: Spoiler: Tryck här för att visa!
1 feb, 2012 16:51 |
|
si_tonks
Elev |
1 feb, 2012 16:56 |
|
EmahS
Elev |
Såg precis på Smooth Criminal igen...
åh vad jag älskar mediaspelare. så man kan se avsnittet via tv:n och köra skithögt ljud genom hemmabiosystemet. Folk som gick utanför huset idag måste ha trott att jag var halvt döv så hög jag spelade den låten...
1 feb, 2012 19:06 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 1 feb, 2012 19:28 |
|
childhoodlight
Elev |
1 feb, 2012 19:29 |
|
scarhead
Lärare |
1 feb, 2012 19:31 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Någon som har bra sidor där man kolla på Glee? MY HEART IS BROKEN BECAUSE OF MEGAUPLOAD http://www.1channel.ch/watch-12518-Glee TROR JAG 1 feb, 2012 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen