Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av M00NSTER: Jag har i alla fall sett din Ron tröja och I like, like, like Åh hoppas min Ron cosplay blir bra! Eller hoppas att andra kommer att gilla den xD Du kommer säkert vara jättefin som Ron, du har väl lite rödaktigt hår också? Ah orange hår xd
6 sep, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Min Mad Eye cosplay kommer faila.... XD jag kommer bli en kvinnlig moppekille-moody..
7 sep, 2012 06:52 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
7 sep, 2012 07:18 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min Mad Eye cosplay kommer faila.... XD jag kommer bli en kvinnlig moppekille-moody.. Hahahaha xD ;; ![]()
7 sep, 2012 07:33 |
|
LauraTree
Elev |
OMG bara typ 20 timmar kvar!!!!!!!
7 sep, 2012 20:48 |
|
potter_fan
Elev |
Jaaaa!!!!! Mindre än en dag kvar!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 7 sep, 2012 21:35 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av potter_fan: Jippie Jaaaa!!!!! Mindre än en dag kvar! 7 sep, 2012 21:38 |
|
Almson
Elev |
7 sep, 2012 23:20 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av LauraTree: Haha! Det ska bli kul att träffa dig också! ^^Skrivet av potter_fan: Jippie Jaaaa!!!!! Mindre än en dag kvar! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 8 sep, 2012 00:49 |
|
Noctum
Elev |
8 sep, 2012 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen