GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Ginny02: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Hp Luna: Har sjukt on i min RUUUUUUUUUMPAAA!!! <//3 Fast den är ju vältränad nu så who cares? Aj Hahaha, vad bra då Haha jooooo 7 timmars träning om dagen gör så... Sjuuuuuukt mycket träningsverk... Hur kan man träna så mycket?!?!!?!?!!?!?!!? Det skulle jag aldrig aldrig klara! Nä, inte jag heller... o.O Haha Jag tränar gymnastik, just nu är det gympa läger Det är SKIIIIIIIIITKUL!!! ♥ Aha, DÅ förstår jag. Förstår att det är kul!
10 aug, 2012 11:44 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis Here I come. ![]()
10 aug, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis Here I come. ska du också på skogsröjet? 10 aug, 2012 11:52 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis Here I come. Coolt, hoppas du får det grymt! (bra)
10 aug, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Mugglis står still -.-
10 aug, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
jag vill så gärna på skogsröjet
men jag får inte 10 aug, 2012 11:53 |
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
ja, jag vill på Sweden Rock med för Mötley Crüe var där men jag fick inte det heller 10 aug, 2012 11:56 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja, jag vill på Sweden Rock med för Mötley Crüe var där men jag fick inte det heller :/
10 aug, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
jag blir så iriterad för på bådde Sweden Rock och skogsröjet kommer jag in gratis
10 aug, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen