Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEST FF EVER!!!!!!!!!! I'M SIRIUS BLACK!!!!! NO, I'M NOT, BUT I'M NOT JOKING!!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 27 jan, 2013 19:16 |
|
Mr. Fågel
Elev |
ÅÅÅH! TACK! det har varit FANTASTISKT att få läsa det här!!
KLokhet ocH Vet UTTi öVERmÅT äR deNN FINasSte GÅVann MänniSkanN fÅt. 27 jan, 2013 22:04 |
|
Ginny4ever
Elev |
Åh... åh... ÅH!
Snälla du få mig inte att gråta! Så bra! och herregud EIRA I LOVE YOU! Du gav mig tillbaka FRED! I love you, you and your writing! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 27 jan, 2013 22:49 |
|
Borttagen
|
ALLTSÅ ÅH TACK JAG ÄLSKAR ER ♥
27 jan, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Helt fantastiskt awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skriver helt underbart!!!!!! ♥333
2 feb, 2013 10:02 |
|
§ Hedwig §
Elev |
hjktrdjiotjerjeo Det finns inga ord som kan beskriva hur bra denna ff är, (om du inte vill sitta och skriva i hela ditt liv....) LOVE IT!
![]()
3 apr, 2013 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av § Hedwig §: Wow, tack så mycket ♥hjktrdjiotjerjeo Det finns inga ord som kan beskriva hur bra denna ff är, (om du inte vill sitta och skriva i hela ditt liv....) LOVE IT! 4 apr, 2013 09:38 |
|
Alvapersson1
Elev |
Jag kan inte förstå att man kan skriva så bra!!!!!!
Du skriver nästan som J.K Rowling!! :-) :-) Make Toast, Not War : alva they say that everyting is in black and white until you met your Soul-Mate 23 jun, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alvapersson1: åh tack, vad snäll du är! :'DJag kan inte förstå att man kan skriva så bra!!!!!! Du skriver nästan som J.K Rowling!! :-) :-) 24 jun, 2013 14:25 |
|
Lolo1337
Elev |
(såhär ett halvår senare) JAG GRÄT! Den var jättebra menmenmenemnem nu sitter jag och gråter buhuhuhuhuh
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 31 jul, 2013 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen