Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack. :3Direktör Pixen, för att hon behöver lite stöd. 8D 4 jul, 2012 08:41 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag vill ge en kram till Erfa för om inte han fanns skulle inte Mugglis finnas!
5 jul, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
En kram till Sara Weasley! (igen!)
5 jul, 2012 15:39 |
|
Sara Weasley!
Elev |
5 jul, 2012 15:51 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
EMELESEL, fast inte vet jag varför
5 jul, 2012 15:52 |
|
EMELESEL
Elev |
PUSSPUSS Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jul, 2012 15:56 |
|
moizen!!
Elev |
Ebba! (hon är inte medlem här) för hon har kalas idag!
May the force be with you..<3 5 jul, 2012 16:28 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
5 jul, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
En kram till Allizoznzki för hon är världens bästa kusin, och har loggat in på Mugglis
6 jul, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
luna99
TheBoyWhoLived -Patronus- LauraTree Clara Darkin lillamymin AlvaRawenclaw Lucy och Rose Rawenclaw98 Optic Yvja Angelina Erica sanna1324567 MadEye Moody Danzi dobby10 Twix Ingis Klaus Rose Tyler Doctor-Donna amanda1104 Alex96 Erfa Li Måntass Nymphadora Tonks! dutch00 Cara Riddle AlexZz Luna.Lovegood Vipratten Ida Ginny Lovegood M4L13 Chomonie black2 TheLittleAdventurer Ellociraptor ikka tuwizz99 ol!v!a Nymfadora Tonks CrimsonFlikkah Katla Amanda_Weasly _SanD_ Elma00 HP-aren .Ginny. Mathilde Jinx accioron Majen00 Tomi Dini99 happyhamster Aleera Dawn lövetAmanda HarryPotterr Knizzlare Kintsugi Josefin_Weasley MissWentz Jullan Bombarda tjejen96 Kattninen Klara Weysley VattenBlå Mintygirl89 t i l d a Luna02 ProphecyBat LillLuna Ella/Ron Ginny Weasley99 Luna01 H.M!! PotterHunger Complicated kinshaw MissFniss M.Potter therese91 Miyuki Lily Abbott ginnyw123 Ellie Lovegood ronnyponny Annie Tonks hulle11 AndromedaBlack Mrs Malfoy Goizan Mr. Fågel Soffis Malfoy Deathless Writteninthemoonlight Fatta hur många kramar jag vill ge!!!! Jag vet att det är två kramar typ per dag men det får bli bamsekramar två stycken, vi får stå tätt!!! HEHE!! *KRAMISAR* på alla mina fina mugglis vänner!!!!! 6 jul, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen