Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Dramione99: Lillan Potter - Haha, ja, jag kanske borde göra det. Men jag kan inte. Det är ju egentligen jag själv osm hindrar mig från allt osm skulle kunna bli, men ja. man är itne alltid så modig, haha. Det kommer lösa sig med tiden. Kanske, men om du inte frågar(SÄGER) så kanske någon annan gör det och då BLIR DU INTE GLAD! 14 mar, 2013 17:40 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Lol. Jag hatar dig. Du är en patetisk fjortis. Jag bryr inte ett skit vad du tycker om mig.
tycker Rymdkonungen... 14 mar, 2013 18:03 |
|
Borttagen
|
Det värsta är inte att jag är rädd att du inte gillar mig. Det värsta är att veta att du aldrig kommer gilla mig. Att veta att du aldrig kommer kunna älska mig. Att jag aldrig kommer få krama dig hårt, kyssa dig oändligt, aldrig vara lycklig med dig. För du gillar inte tjejer. Fanny, jag älskar dig.
14 mar, 2013 18:15 |
|
M4L13
Elev |
14 mar, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det värsta är inte att jag är rädd att du inte gillar mig. Det värsta är att veta att du aldrig kommer gilla mig. Att veta att du aldrig kommer kunna älska mig. Att jag aldrig kommer få krama dig hårt, kyssa dig oändligt, aldrig vara lycklig med dig. För du gillar inte tjejer. Fanny, jag älskar dig. Jag gråter inte, det regnar på mitt ansikte. *kramar om dig* 14 mar, 2013 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det värsta är inte att jag är rädd att du inte gillar mig. Det värsta är att veta att du aldrig kommer gilla mig. Att veta att du aldrig kommer kunna älska mig. Att jag aldrig kommer få krama dig hårt, kyssa dig oändligt, aldrig vara lycklig med dig. För du gillar inte tjejer. Fanny, jag älskar dig. Jag gråter inte, det regnar på mitt ansikte. *kramar om dig* På mitt med. *kram* 15 mar, 2013 23:36 |
|
frida longbottom
Elev |
16 mar, 2013 06:20 |
|
dillen99
Elev |
Krångel, varför två personer? Varför kan det inte bara vara som i en saga? Att allt slutar lyckligt? ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 18 mar, 2013 15:56 |
|
Borttagen
|
Miss u ♥
18 mar, 2013 17:08 |
|
Kedjebrev
Elev |
18 mar, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen