ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag är klantig och spiller ut mina nudlar cirka 73 % av de gånger jag gör nudlar - och ska börja äta dem/äter dem/silar ut vattnet. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:41 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 18:58 |
|
leumas vän
Elev |
3 feb, 2011 18:59 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 19:07 |
|
Ginny00
Elev |
Jag erkänner att jag suger på sport..
ERKÄNN 8D 3 feb, 2011 19:09 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag avskyr skolans toaletter. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 19:13 |
|
bardia
Elev |
jag erkänner att jag inte har läst alla hp böckerna
ERKÄNN!!!!!! 4 feb, 2011 19:23 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag lyssnar på ETF nu, och det känns lite.. ovanligt. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 19:38 |
|
Celebikai
Elev |
4 feb, 2011 19:40 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att mina axlar kliar. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen