@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Noaidi: :p ♥3Kan ta det jag skrev ovan på nordsamiska också, eftersom vi haft samiskt tema: Giitu ja buorre idja ♥ Finlandssvenska som tema 20:00 -> välkomna!
2 nov, 2019 21:54 |
|
Borttagen
|
Tack!
6 nov, 2019 19:59 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Men hallå jag har dans just nu jag kan inte vara med.
Eller juste, jag har alltid dans. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 nov, 2019 20:00 |
|
Emmi
Prefekt |
6 nov, 2019 20:01 |
|
Borttagen
|
Detta inlägg gav 2 poäng till !
Man firar den svenskpråkiga minioritet i finland
6 nov, 2019 20:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
För att finnar är bättre än oss och de måste vara lite snälla mot oss som är sämre.
(Smör poäng tack) Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 nov, 2019 20:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: nästan minuspoäng för du kallade oss finnar..För att finnar är bättre än oss och de måste vara lite snälla mot oss som är sämre. (Smör poäng tack) Vad är man när man är abi?
6 nov, 2019 20:04 |
|
Rhaella
Elev |
6 nov, 2019 20:06 |
|
Borttagen
|
Detta inlägg gav 3 poäng till !
elev i sista klassen i gymnasiet; används inte om moderna förhållanden i Sverige?
6 nov, 2019 20:07 |
|
Frivolt
Elev |
Medlem i Arlövs Boll och Idrottsförening
6 nov, 2019 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen