@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Hufflepuff!
Din måne brinner
Din måne kommer tillbaka Sex bitar Sex av dem kommer tillbaka Nummer sex kommer tillbaka Sex av dem brinner Trädet brinner Trädet kommer tillbaka Nummer sex brinner
2 nov, 2019 21:50 |
|
Emmi
Prefekt |
yeah, så nu kan ni läsa genom svaren och fundera på hur det känna ha öppet klassrummet.
Alla svaren ni gett är på sitt sätt rätt, det är supersvårt emellanåt när alla har sin vinkel! Nu Tackar jag för denna senaste timman! de 2 kommande veckorna kommer jag inte ha tid att öppna klassrummet men jag kommer försöka 1 gång i månaden nu! God natt
2 nov, 2019 21:50 |
|
Noaidi
Elev |
Tack och god natt ♥
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 2 nov, 2019 21:51 |
|
Idiz
Elev |
2 nov, 2019 21:51 |
|
imok
Elev |
2 nov, 2019 21:51 |
|
Arivle
Elev |
2 nov, 2019 21:51 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Emmi: yeah, så nu kan ni läsa genom svaren och fundera på hur det känna ha öppet klassrummet. Alla svaren ni gett är på sitt sätt rätt, det är supersvårt emellanåt när alla har sin vinkel! Nu Tackar jag för denna senaste timman! de 2 kommande veckorna kommer jag inte ha tid att öppna klassrummet men jag kommer försöka 1 gång i månaden nu! God natt Oj, så typ ”måne” ”gran” eller ”6” + ”brinner” eller ”kommer tillbaka” Förvirrande God natt!!
2 nov, 2019 21:51 |
|
Borttagen
|
Tack! Gua noa!
2 nov, 2019 21:52 |
|
Rhaella
Elev |
sov gott♥
"yeah, så nu kan ni läsa genom svaren och fundera på hur det känna ha öppet klassrummet. " vad menar du?
2 nov, 2019 21:52 |
|
Noaidi
Elev |
Kan ta det jag skrev ovan på nordsamiska också, eftersom vi haft samiskt tema: Giitu ja buorre idja ♥
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 2 nov, 2019 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen