@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Tagit Grönt Kort nu =D
17 feb, 2013 20:39 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: ja ffs JAG SAKNAR DEGIS!!!!!!!!! KAKSMEEEET!!! DEGIIIISSSS!!! ♥ ♥ ♥
17 feb, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Klubb...?
17 feb, 2013 21:04 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Tuggrus: YOU FORGOT FELIX! HE'S THE CUTEST CHARACTER EVER! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SO CUTE! ♥ omg ja veet 17 feb, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag har nu fått en idé. Något jag vill göra, men samtidigt inte vill då jag känner att det bara kommer bli fel. Jag tänkte rita en serie...
17 feb, 2013 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
Och folk säger att man får lämna sina åsikter i ett forum. Pfft. Varför hoppar alla på en då?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2013 21:12 |
|
M4L13
Elev |
17 feb, 2013 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har nu fått en idé. Något jag vill göra, men samtidigt inte vill då jag känner att det bara kommer bli fel. Jag tänkte rita en serie... Vi hade det som en uppgift på bilden i skolan för något år sedan. Jag är inte särskilt bra på att rita så min serie blev inte så lyckad, lol. Också tog det typ evigheter innan jag kom på vad den skulle handla om... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2013 21:16 |
|
Ida S
Lärare |
17 feb, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag har nu fått en idé. Något jag vill göra, men samtidigt inte vill då jag känner att det bara kommer bli fel. Jag tänkte rita en serie... Vi hade det som en uppgift på bilden i skolan för något år sedan. Jag är inte särskilt bra på att rita så min serie blev inte så lyckad, lol. Också tog det typ evigheter innan jag kom på vad den skulle handla om... Alltså, jag var bättre på sånt förr. Jag har 13 avsnitt av "Schneidernator" som jag alltid ritade på mattelektioner och några andra serier. Men på senaste tiden har jag blivit jättedålig 17 feb, 2013 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen