@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av MissBellatrix: asså jag har TVÅ prov immorn... MÅste... Stänga.... av... datorn... OMG! ITS IMPOSSIBLE! Prov? Men det är ju sportlov?? Jag trodde alla i sverige hade sportlov på samma vecka men tydligen inte.. Omg, har du sportlov?! O.O Jag har det nästa vecka ;( Hey there. You come here often? 17 feb, 2013 18:01 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Pixie: Skrivet av MissBellatrix: asså jag har TVÅ prov immorn... MÅste... Stänga.... av... datorn... OMG! ITS IMPOSSIBLE! Prov? Men det är ju sportlov?? Jag trodde alla i sverige hade sportlov på samma vecka men tydligen inte.. Omg, har du sportlov?! O.O Jag har det nästa vecka ;( Ja, jag har det denna vecka som kommer. Sen så tror jag att dom flesta i typ sthlm hade det denna vecka.
17 feb, 2013 18:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Pixie: Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Pixie: Skrivet av MissBellatrix: asså jag har TVÅ prov immorn... MÅste... Stänga.... av... datorn... OMG! ITS IMPOSSIBLE! Prov? Men det är ju sportlov?? Jag trodde alla i sverige hade sportlov på samma vecka men tydligen inte.. Omg, har du sportlov?! O.O Jag har det nästa vecka ;( Ja, jag har det denna vecka som kommer. Sen så tror jag att dom flesta i typ sthlm hade det denna vecka. Stockholm har väl vecka 9? Anledningen till att man delar upp sportlovet är ju så att inte alla ska vilja åka till typ Sälen/Åre samtidigt :p without something there is no nothing 17 feb, 2013 18:04 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Pixie: Skrivet av MissBellatrix: asså jag har TVÅ prov immorn... MÅste... Stänga.... av... datorn... OMG! ITS IMPOSSIBLE! Prov? Men det är ju sportlov?? Jag trodde alla i sverige hade sportlov på samma vecka men tydligen inte.. Omg, har du sportlov?! O.O Jag har det nästa vecka ;( Ja, jag har det denna vecka som kommer. Sen så tror jag att dom flesta i typ sthlm hade det denna vecka. Jag bor i Stockhom... Dumma skola Hey there. You come here often? 17 feb, 2013 18:04 |
|
Pixie
Elev |
Jag måste unfollowa en på tumblr, jag vill inte det, men hon postar så dåliga saker att jag blir tvungen att göra det.
17 feb, 2013 18:09 |
|
Elma00
Elev |
17 feb, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
Här sitter jag och gör några videos medans min bror är uppe i Åre och åker snowboard och tränar... Längtar till påsklovet♥
17 feb, 2013 18:16 |
|
Ginny00
Elev |
vet inte vad jag ska göra av den här värdelösa kvällen.
17 feb, 2013 18:19 |
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 18:20 |
|
hermione gragner
Elev |
17 feb, 2013 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen