@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av soratanaka: The Noble Lion: 27e mars har SF The Host som premiärdatum. Två dagar tidigare än vad jag sett från nåt annat land??? idkidk but i'm exciteeed. Oj då, det är ju till och med tidigare än USA! Adjhdfkjhas so awesome! Visst du förresten att det kanske ska bli två böcker till? Fast jag vet inte riktigt om man ska tro på det för den första boken kom ut 2008 och nu är det ju 2013.. Det händer ofta. Många länder har premiärer på fredagar, men Sverige har på onsdagar. Så vi brukar vara före Hahaha aha, för en gång skull är Sverige bra!
17 feb, 2013 17:08 |
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 17:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av soratanaka: The Noble Lion: Hoppas inte det ;www; är så dålig på att läsa böcker nu för tiden ;www; #selfish Hahahah, tbh läser jag inte heller jättemycket längre, försöker läsa varje kväll men jag går alltid och lägger mig försent... Kanske börjar vi båda läsa igen om hon skriver tvåan ;D
17 feb, 2013 17:43 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har konstiga blålila märken på näsan?? .-. uhh what.
17 feb, 2013 17:44 |
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 17:56 |
|
Conflate
Elev |
17 feb, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
Borde måste göra läxan... HEJDÅ MUGGLIS JAG KOMMER ATT SAKNA ER MEN JAG KOMMER TBX SENARE HEJDÅ
17 feb, 2013 17:57 |
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 17:58 |
|
MissBellatrix
Elev |
asså jag har TVÅ prov immorn... MÅste... Stänga.... av... datorn... OMG! ITS IMPOSSIBLE!
Hey there. You come here often? 17 feb, 2013 17:58 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: asså jag har TVÅ prov immorn... MÅste... Stänga.... av... datorn... OMG! ITS IMPOSSIBLE! Prov? Men det är ju sportlov?? Jag trodde alla i sverige hade sportlov på samma vecka men tydligen inte..
17 feb, 2013 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen