@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Luna.Lovegood: ja O.O har tagit bort det nu iaf! Skrivet av Tonks_xD: what?? jag hade råkat blockerat Luna.Lovegood utan att jag vet hur och varför... :O What? O_O Haha, bra xD 17 feb, 2013 14:17 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av soratanaka: The Noble Lion: 27e mars har SF The Host som premiärdatum. Två dagar tidigare än vad jag sett från nåt annat land??? idkidk but i'm exciteeed. Oj då, det är ju till och med tidigare än USA! Adjhdfkjhas so awesome! Visst du förresten att det kanske ska bli två böcker till? Fast jag vet inte riktigt om man ska tro på det för den första boken kom ut 2008 och nu är det ju 2013..
17 feb, 2013 14:29 |
|
PerfectFreak
Elev |
17 feb, 2013 14:37 |
|
Borttagen
|
Jag har läst ett inlägg, men ett X antal pauser, i snart en kvart
17 feb, 2013 14:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Som vegetarian kan man ju nästan inte äta något godis, va fan är det här? Man kan äta frukter och grönsaker i dipper! Det är ju godast!
17 feb, 2013 15:03 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av soratanaka: The Noble Lion: 27e mars har SF The Host som premiärdatum. Två dagar tidigare än vad jag sett från nåt annat land??? idkidk but i'm exciteeed. Oj då, det är ju till och med tidigare än USA! Adjhdfkjhas so awesome! Visst du förresten att det kanske ska bli två böcker till? Fast jag vet inte riktigt om man ska tro på det för den första boken kom ut 2008 och nu är det ju 2013.. Det händer ofta. Många länder har premiärer på fredagar, men Sverige har på onsdagar. Så vi brukar vara före
17 feb, 2013 15:06 |
|
Borttagen
|
Kollar på the Janoskians twitcam ♥
17 feb, 2013 15:16 |
|
Ginny00
Elev |
Plats 69 i biosalongen, yeah 8D i regret nothing..
17 feb, 2013 15:22 |
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 15:26 |
|
Lucy och Rose
Elev |
jag har äntligen flyttat in datorn till mitt rum. det enda problemet är att datormusen jag använder inte har någon SKROLLNINGSGREJSIMOJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!111! *yes box, jag kände att det var jääättenödvändigt att skriva i caps och med ungefär lika många utropstecken som en åttaåring skriver .-.*
17 feb, 2013 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen