Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10831 10832 10833 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


I'M TOO HAPPY!

Pga. jobb har jag inte firat min födelsedag något vidare senaste åren. Hade tänkt ha något kommande helg men det är redan nog mycket inbokat då... men så fick jag fina textmeddelandet med innehållet: "We want to hold a birthday party for you and X, are you free on 22th, Friday?" av goaste gänget i staaan OCH JAG BLIIIIR SÅ GENUINT GLAD! ♥ WIIIIE, Det här kommer bli min mest internationella födelsedagsfest hittills! X)

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 feb, 2013 08:35

Dennys
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Dennys nu är jag med på din hemsida!

JA!

17 feb, 2013 08:36

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
I'M TOO HAPPY!

Pga. jobb har jag inte firat min födelsedag något vidare senaste åren. Hade tänkt ha något kommande helg men det är redan nog mycket inbokat då... men så fick jag fina textmeddelandet med innehållet: "We want to hold a birthday party for you and X, are you free on 22th, Friday?" av goaste gänget i staaan OCH JAG BLIIIIR SÅ GENUINT GLAD! ♥ WIIIIE, Det här kommer bli min mest internationella födelsedagsfest hittills! X)



Grattis åt dig!

"Hm, you must be a Weasley"

17 feb, 2013 08:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dennys:
Skrivet av Borttagen:
Dennys nu är jag med på din hemsida!

JA!


hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv.

17 feb, 2013 08:39

Dennys
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dennys:
Skrivet av Borttagen:
Dennys nu är jag med på din hemsida!

JA!


hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv.

Tack! Jag som alltid känner mig som en amatör. Fast jag är ju en av de bästa i min klass på datorer och så skriver jag snabbt!

17 feb, 2013 08:40

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Dennys:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dennys:
Skrivet av Borttagen:
Dennys nu är jag med på din hemsida!

JA!


hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv.

Tack! Jag som alltid känner mig som en amatör. Fast jag är ju en av de bästa i min klass på datorer och så skriver jag snabbt!


Har du gjort en Wizard hemsida? Coolt!!
Är det dendär?
http://wizardchess.m.webs.com/site/webs_95724835/home?url=http%3A%2F%2Fwizardchess.webs.com%2Fapps%2Fauth%2Fsignup

"Hm, you must be a Weasley"

17 feb, 2013 08:43

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-17 kl. 08:46
Antal ändringar: 1

Dennys
Elev

Avatar


Skrivet av Dilly Weasley:
Skrivet av Dennys:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dennys:
Skrivet av Borttagen:
Dennys nu är jag med på din hemsida!

JA!


hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv.

Tack! Jag som alltid känner mig som en amatör. Fast jag är ju en av de bästa i min klass på datorer och så skriver jag snabbt!


Har du gjort en Wizard hemsida? Coolt!!

Här har du en länk

17 feb, 2013 08:44

Ginny00
Elev

Avatar


Så. Nu är jag vaken. Om det ska vara nödvändigt..

Somna om eller läsa PJo..?

17 feb, 2013 08:55

Pixie
Elev

Avatar


oooohhh florence welch ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

17 feb, 2013 09:22

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Så. Nu är jag vaken. Om det ska vara nödvändigt..

Somna om eller läsa PJo..?


lääääsa

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 feb, 2013 09:24

1 2 3 ... 10831 10832 10833 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.