@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
I'M TOO HAPPY!
Pga. jobb har jag inte firat min födelsedag något vidare senaste åren. Hade tänkt ha något kommande helg men det är redan nog mycket inbokat då... men så fick jag fina textmeddelandet med innehållet: "We want to hold a birthday party for you and X, are you free on 22th, Friday?" av goaste gänget i staaan OCH JAG BLIIIIR SÅ GENUINT GLAD! ♥ WIIIIE, Det här kommer bli min mest internationella födelsedagsfest hittills! X) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 feb, 2013 08:35 |
|
Dennys
Elev |
JA! 17 feb, 2013 08:36 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Kintsugi: I'M TOO HAPPY! Pga. jobb har jag inte firat min födelsedag något vidare senaste åren. Hade tänkt ha något kommande helg men det är redan nog mycket inbokat då... men så fick jag fina textmeddelandet med innehållet: "We want to hold a birthday party for you and X, are you free on 22th, Friday?" av goaste gänget i staaan OCH JAG BLIIIIR SÅ GENUINT GLAD! ♥ WIIIIE, Det här kommer bli min mest internationella födelsedagsfest hittills! X) Grattis åt dig! "Hm, you must be a Weasley" 17 feb, 2013 08:37 |
|
Borttagen
|
17 feb, 2013 08:39 |
|
Dennys
Elev |
Skrivet av Borttagen: hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv. Tack! Jag som alltid känner mig som en amatör. Fast jag är ju en av de bästa i min klass på datorer och så skriver jag snabbt! 17 feb, 2013 08:40 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Dennys: Skrivet av Borttagen: hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv. Tack! Jag som alltid känner mig som en amatör. Fast jag är ju en av de bästa i min klass på datorer och så skriver jag snabbt! Har du gjort en Wizard hemsida? Coolt!! Är det dendär? http://wizardchess.m.webs.com/site/webs_95724835/home?url=http%3A%2F%2Fwizardchess.webs.com%2Fapps%2Fauth%2Fsignup "Hm, you must be a Weasley" 17 feb, 2013 08:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-17 kl. 08:46
|
|
Dennys
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Dennys: Skrivet av Borttagen: hahah jag måste erkänna. Jag kunde inte ha gjort det bättre själv. Tack! Jag som alltid känner mig som en amatör. Fast jag är ju en av de bästa i min klass på datorer och så skriver jag snabbt! Har du gjort en Wizard hemsida? Coolt!! Här har du en länk 17 feb, 2013 08:44 |
|
Ginny00
Elev |
Så. Nu är jag vaken. Om det ska vara nödvändigt..
Somna om eller läsa PJo..? 17 feb, 2013 08:55 |
|
Pixie
Elev |
17 feb, 2013 09:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
lääääsa ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 feb, 2013 09:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen