@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av M4L13: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av M4L13: DOM ÄR MINA GUDAR jag började gråta i onsdags eller vad det för för pheels Ahw. Jag vet inte hur många gånger jag kollat på deras videos och så lyssnar jag ju of course på deras radioshow också c: jagmed omg jag kollade nyss klart på alla dans videos (inte danisnotinteresting tho) och nu har jag börjat på phil ♥ awesome :3 Har du sett "superamazingproject"? c: yeees! fast jag vet inte om jag sett alla tho owo jag tror det iaf haha.. Vet inte heller om jag sett alla. Fast det kommer väl den dagen då jag bestämmer mig för att kolla på alla videos igen 16 feb, 2013 22:36 |
|
Ginny00
Elev |
kossanberta, jag svarar på ditt meddelande när jag har en dator!
16 feb, 2013 22:45 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av M4L13: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av M4L13: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av M4L13: DOM ÄR MINA GUDAR jag började gråta i onsdags eller vad det för för pheels Ahw. Jag vet inte hur många gånger jag kollat på deras videos och så lyssnar jag ju of course på deras radioshow också c: jagmed omg jag kollade nyss klart på alla dans videos (inte danisnotinteresting tho) och nu har jag börjat på phil ♥ awesome :3 Har du sett "superamazingproject"? c: yeees! fast jag vet inte om jag sett alla tho owo jag tror det iaf haha.. Vet inte heller om jag sett alla. Fast det kommer väl den dagen då jag bestämmer mig för att kolla på alla videos igen haha aoh xd
16 feb, 2013 22:51 |
|
joel9324
Elev |
16 feb, 2013 23:00 |
|
M4L13
Elev |
jag är arg och hatar allt och jag blir inte glad och en dementor stalkar mig och jag är så irriterad på folk
16 feb, 2013 23:03 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på Dj Earworm 2012 Mashup.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2013 23:09 |
|
Tvilling
Elev |
Nightie ppl :7
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 feb, 2013 23:09 |
|
Tuggrus
Elev |
Lyckades ladda ner Falling innan SVT tog bort den från YT..
SVT CAN'T EVEN HANDLE ME RIGHT NOW!! MUMS! 16 feb, 2013 23:24 |
|
Flismos
Elev |
Jag har ätit två kexchoklad idag, like a boss
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 feb, 2013 23:28 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen