@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jaaaag! Någon mer än jag som såg/ser på mello? Hahah! Jag älskar låtarna ''En riktig jävla schlager'' (Tyvärr finns det ingen bra låt utlagd på youtube än) och falling 16 feb, 2013 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yeeeez :3 Kan du? Jag tror också det Skrivet av Borttagen: Luna_rav: Rolla med miiiiig dear ♥ Nämen vi skulle väl börja på ett nytt? Visst. Vill du fixa det eller ska jag? Jag kom på att det är min tur att skriva på vår lotr rollning. 16 feb, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Yeeeez :3 Kan du? Jag tror också det Skrivet av Borttagen: Luna_rav: Rolla med miiiiig dear ♥ Nämen vi skulle väl börja på ett nytt? Visst. Vill du fixa det eller ska jag? Jag kom på att det är min tur att skriva på vår lotr rollning. Okej jag kan fixa det 16 feb, 2013 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ofc Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Yeeeez :3 Kan du? Jag tror också det Skrivet av Borttagen: Luna_rav: Rolla med miiiiig dear ♥ Nämen vi skulle väl börja på ett nytt? Visst. Vill du fixa det eller ska jag? Jag kom på att det är min tur att skriva på vår lotr rollning. Okej jag kan fixa det 16 feb, 2013 21:39 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är tjejkvällen över..
PUHHH. 16 feb, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
Heheh bara jag som tycker att dom här banden är lite lika?
och okej... vist inte så jättelika men ändå. State of drame båminde mig i alla fall lite om death by april... 16 feb, 2013 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Vad fan är det med Melodifestivalen nu för tiden?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2013 21:53 |
|
Ginny00
Elev |
Känner att jag kommer få lägga mig tidigt ikväll.. man blir trött av att ha sex livliga tjejkompisar över xD
16 feb, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Vem fan röstade vidare det-där-bandet-jag-inte-kan-stava-namnet-på med "En riktig jälva schlager"? Usch usch usch....
16 feb, 2013 21:56 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahaha. Jag såg någon som skrev den på YGS! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2013 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen