@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Kintsugi borde komma och hälsa på mig. Någongång. Vår eller höst. Sommar bor jag i Skåne ♥♥♥ Hahah pinsamt värre måste det nog bli höst. Har redan bokat London och paxat Stockholm för våren i allt studerande (påminn mig om att aldrig läsa 150% igen... förstår mig inte på kompisar som läser 200%)...och jobb är inplanerat för vår samt sommar + att det blir segling med Götheborg. SEDAN BLIR DET RESA RUNT I JAPAN I HÖST/VINTER och kanske VÅÅÅÅR!!! Vår lärare pratade om Götheborg igår och sa att han tyckte vi skulle segla med henne, och jag viiilll... men har sålt min själ till Stena nu denna sommar men du får komma innan våren 2014 för då åker jag ut på LÅÅÅÅÅNGPRAKTIIIIIK! WOW, COOL LÄRARE! SJÄLVKLART! ^__^ Haha han e sjukt niicce Föruttom att han nu snappat upp vilken båt jag var på unde rmin praktik nu och han har varit i samma rederi så de senaste fem föreläsningarna har han nämn mitt, rederiet, och båtens namn inför hela klassen ehhh... Jo det verkar vara sjuuuuukt dyrt :O 16 feb, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: every does IT!^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ofc I'll do!^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Aa, önskade att vi hade kunnat göra så, men min lillasyster har influensan och 40 graders feber, så vi skippade det helt och hållet Skrivet av Borttagen: Skulle åkt till Österrike på skidsemester, men min lillasyster blev sjuk så vi fick ställa in den Det var en gång då vi skulle till Danmark på semester och jag blev sjuk samma dag men vi åkte i alla fall. åh... hälsa att hon ska krya på sig från mig Bra! Jag hatar att vara sjuk... och det tror jag nog att hon också gör? yes that's true 16 feb, 2013 20:51 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Bibibobobaba
Du läste endå! "Hm, you must be a Weasley" 16 feb, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Någon mer än jag som såg/ser på mello?
16 feb, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jaaaag!Någon mer än jag som såg/ser på mello? 16 feb, 2013 21:04 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 feb, 2013 21:05 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2013 21:05 |
|
Consectetuer
Elev |
"'cause I'm only a crack
in this castle of glass" 16 feb, 2013 21:11 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2013 21:15 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen