@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag ska se på film nu
16 feb, 2013 18:44 |
|
Frivolt
Elev |
Mwaah!!
Ska till en kompis och se mello, skulle gått för typ 20 min sen, har inte ens ätit eller sminkat mig än xD mwaah!!! xD Kommer dessutom missa bussen..kommer måsta gå D: 16 feb, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ofc I'll do!^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Aa, önskade att vi hade kunnat göra så, men min lillasyster har influensan och 40 graders feber, så vi skippade det helt och hållet Skrivet av Borttagen: Skulle åkt till Österrike på skidsemester, men min lillasyster blev sjuk så vi fick ställa in den Det var en gång då vi skulle till Danmark på semester och jag blev sjuk samma dag men vi åkte i alla fall. åh... hälsa att hon ska krya på sig från mig 16 feb, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ofc I'll do!^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Aa, önskade att vi hade kunnat göra så, men min lillasyster har influensan och 40 graders feber, så vi skippade det helt och hållet Skrivet av Borttagen: Skulle åkt till Österrike på skidsemester, men min lillasyster blev sjuk så vi fick ställa in den Det var en gång då vi skulle till Danmark på semester och jag blev sjuk samma dag men vi åkte i alla fall. åh... hälsa att hon ska krya på sig från mig Bra! Jag hatar att vara sjuk... och det tror jag nog att hon också gör? 16 feb, 2013 19:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
![]() Har levt med firefox följt av safari senaste fyra åren (miiinst) så vet inte mycket om annat idag men HAHAHAHAHAH var reaktionen ändå ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 feb, 2013 19:04 |
|
Solkatten
Elev |
Sen mat idag, lol. Vi ska äta nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2013 19:38 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 19:42 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Sökte på "mugglarportalen" på google och detta kom fram:
http://www.google.fi/search?hl=en&tbo=d&site=webhp&tbm=isch&source=hp&q=mugglarportalen&oq=mugglarpo&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0i24.3750.17931.0.19137.13.9.2.2.2.0.204.1173.0j7j1.8.0.les%3B..0.0...1ac.1.3.mobile-gws-hp.4rov9On_xTc&biw=320&bih=416&sei=FN4fUagHo4fgBIvHgcAI#i=3 ? "Hm, you must be a Weasley" 16 feb, 2013 20:32 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: every does IT!^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ofc I'll do!^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Aa, önskade att vi hade kunnat göra så, men min lillasyster har influensan och 40 graders feber, så vi skippade det helt och hållet Skrivet av Borttagen: Skulle åkt till Österrike på skidsemester, men min lillasyster blev sjuk så vi fick ställa in den Det var en gång då vi skulle till Danmark på semester och jag blev sjuk samma dag men vi åkte i alla fall. åh... hälsa att hon ska krya på sig från mig Bra! Jag hatar att vara sjuk... och det tror jag nog att hon också gör? 16 feb, 2013 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen