@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska snart på Årvas-revyn ^^
16 feb, 2013 16:48 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Papaya: Haha nej, inte alls faktiskt. Mamma jobbar med turistsaker, så ibland får jag och mina systrar gå *ut i naturen* och typ sitta och glo på ett träd och så tar de med oss i turistbroshyrer! Tyckte att det var jätteroligt när jag var mindre men har ledsnat ur med tiden. Skrivet av baramin: Har precis modellat för någon broschyr sigh. Det var kallt. åh vad kul, modellat som via modellagentur eller så? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 feb, 2013 16:59 |
|
Jinora
Elev |
Jag sitter utomhus i väntan på tåget, hur ska jag kunna låta bli mina varma muffins??
16 feb, 2013 17:05 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 17:08 |
|
baramin
Elev |
Tre saker: a) vi har kommit jättelångt med min rumsrenovering idag. Soon. b) mitt knä har flippat igen men jag tänkte tiga ihjäl det. c)
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 feb, 2013 17:13 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 17:19 |
|
EmahS
Elev |
Dags att sminka mig lite extra och byta om.
Ska iväg klockan 18. MELFEST
16 feb, 2013 17:21 |
|
amanda1104
Elev |
Har gjort en egen(dålig) hemsida!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 feb, 2013 17:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
plattat hår, sminkad och lägenheten städad. 35 min tills gästerna kommer och jag har inte klätt på mig. jag tror att jag hinner!
16 feb, 2013 17:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Kintsugi borde komma och hälsa på mig. Någongång. Vår eller höst. Sommar bor jag i Skåne ♥♥♥ Hahah pinsamt värre måste det nog bli höst. Har redan bokat London och paxat Stockholm för våren i allt studerande (påminn mig om att aldrig läsa 150% igen... förstår mig inte på kompisar som läser 200%)...och jobb är inplanerat för vår samt sommar + att det blir segling med Götheborg. SEDAN BLIR DET RESA RUNT I JAPAN I HÖST/VINTER och kanske VÅÅÅÅR!!! Vår lärare pratade om Götheborg igår och sa att han tyckte vi skulle segla med henne, och jag viiilll... men har sålt min själ till Stena nu denna sommar men du får komma innan våren 2014 för då åker jag ut på LÅÅÅÅÅNGPRAKTIIIIIK! WOW, COOL LÄRARE! SJÄLVKLART! ^__^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 feb, 2013 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen