@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Att hacka lök är HEMSKT för mig. Är så hyperkänslig mot det och uhu ;__; kan äta det utan problem men tårarna forsar..
16 feb, 2013 16:12 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2013 16:12 |
|
Celebikai
Elev |
jag ska praoa vecka sexton och tänker skaffa praoplats NÄSTA VECKA pga är rädd för att någon i min klass ska hinna före och ta min praoplats
![]()
16 feb, 2013 16:19 |
|
M4L13
Elev |
16 feb, 2013 16:20 |
|
Ginny00
Elev |
JAG KLARADE ATT HACKA HELA LÖKEN OMG
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem då hon behövs för typ allt som är kvar. 16 feb, 2013 16:21 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
Äter choklad och tittar på grey's
16 feb, 2013 16:30 |
|
The Noble Lion
Elev |
Kom precis hem efter att ha tittar på Röjar-Ralph, inte den bästa filmen jag har sett men den var helt ok
16 feb, 2013 16:34 |
|
Borttagen
|
just nu gör jag en riktigt tragisk video.
16 feb, 2013 16:35 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Lyssnat på musik, och skriver på min ff
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 16 feb, 2013 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen