@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kintsugi borde komma och hälsa på mig. Någongång. Vår eller höst. Sommar bor jag i Skåne
16 feb, 2013 15:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Kintsugi borde komma och hälsa på mig. Någongång. Vår eller höst. Sommar bor jag i Skåne ♥♥♥ Hahah pinsamt värre måste det nog bli höst. Har redan bokat London och paxat Stockholm för våren i allt studerande (påminn mig om att aldrig läsa 150% igen... förstår mig inte på kompisar som läser 200%)...och jobb är inplanerat för vår samt sommar + att det blir segling med Götheborg. SEDAN BLIR DET RESA RUNT I JAPAN I HÖST/VINTER och kanske VÅÅÅÅR!!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 feb, 2013 15:34 |
|
Tvilling
Elev |
okeeej, så jag ska bygga en koja med filtar och sånt (;
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 feb, 2013 15:37 |
|
smartbabe
Elev |
16 feb, 2013 15:47 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2013 15:48 |
|
Conflate
Elev |
16 feb, 2013 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Kintsugi borde komma och hälsa på mig. Någongång. Vår eller höst. Sommar bor jag i Skåne ♥♥♥ Hahah pinsamt värre måste det nog bli höst. Har redan bokat London och paxat Stockholm för våren i allt studerande (påminn mig om att aldrig läsa 150% igen... förstår mig inte på kompisar som läser 200%)...och jobb är inplanerat för vår samt sommar + att det blir segling med Götheborg. SEDAN BLIR DET RESA RUNT I JAPAN I HÖST/VINTER och kanske VÅÅÅÅR!!! Vår lärare pratade om Götheborg igår och sa att han tyckte vi skulle segla med henne, och jag viiilll... men har sålt min själ till Stena nu denna sommar men du får komma innan våren 2014 för då åker jag ut på LÅÅÅÅÅNGPRAKTIIIIIK! 16 feb, 2013 16:05 |
|
Borttagen
|
Har jag en fin profilbild?!
16 feb, 2013 16:06 |
|
Jinora
Elev |
När man gör muffins en halvtimme innan man ska gå :3
16 feb, 2013 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Aa, önskade att vi hade kunnat göra så, men min lillasyster har influensan och 40 graders feber, så vi skippade det helt och hållet Skrivet av Borttagen: Skulle åkt till Österrike på skidsemester, men min lillasyster blev sjuk så vi fick ställa in den Det var en gång då vi skulle till Danmark på semester och jag blev sjuk samma dag men vi åkte i alla fall. Jag hade illamående och det kändes som att jag skulle kräkas hela tiden typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2013 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen