Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Maha, söt du är :] Fast mitt beteende är en heeelt annan sak! KRAM PÅ DEJ OCH HA DET JÄVLIGT GÖTT
14 jun, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw: Tusen tack! ♥
Vad glad man blir! åh, vet inte riktigt vad jag ska skriva... ihhhhh Du är bara för underbar!!!!! 14 jun, 2012 19:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw: Tusen tack! ♥ Vad glad man blir! åh, vet inte riktigt vad jag ska skriva... ihhhhh Du är bara för underbar!!!!! Omg ingen orsak fina du! c:♥ speech! 14 jun, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Ginny00: Tack finis
Du är trevlig du med xD Nejmen, du är as duktig på att skriva. Kram på dig! <//3 Några komplimanger här då: Spoiler: Tryck här för att visa! Ni är awesome, har trevliga inlägg, bidrar till bra stämning i forumen, har bra idéer lr skriver awesome. Sen kan det vara för att det är kul att uggla med er lr att jag känner er IRL och gillar er där ♥ 14 jun, 2012 19:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-15 kl. 10:16
|
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ginny00: Tack finis Du är trevlig du med xD Nejmen, du är as duktig på att skriva. Kram på dig! <//3 Några komplimanger här då: Spoiler: Tryck här för att visa! Ni är awesome, har trevliga inlägg, bidrar till bra stämning i forumen, har bra idéer lr skriver awesome. Sen kan det vara för att det är kul att uggla med er lr att jag känner er IRL och gillar er där ♥ Tack ! ♥ :3 ![]()
14 jun, 2012 19:52 |
|
EMELESEL
Elev |
sanna1324567, tack finis! Du är awesome du med!
14 jun, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
sanna1324567 tack så mycket!! Du är himla fin du med ♥33
14 jun, 2012 19:57 |
|
Hope Potter
Elev |
14 jun, 2012 20:07 |
|
scarhead
Lärare |
sanna1324567 - what omfg for realz? tack så hemskt mycket, du är riktigt awesome själv!
You know who I think is the least awesome girl in school? That si_tonks... On a scale of one to ten - one being the least awesome and then ten would be awesome - I would give her..an eight.. Eight point five... Or a nine.. NOT over a nine point eight. Because there is ALWAYS room for improvement. Not everyone can be perfect, liiike me. That's why I'm holding out for a ten... Because I'm worth it. (I'll give her a ten anyway.) MonsterCookie - Jag tycker du är väldigt awesome, ja det tycker jag! HarryFreakingPotter - You drool when you sleep. (I hope you understand the awesomeness in this compliment. Unless - you're awesome. You wanna know why I think that? Because you’re my friend, Mockinjay. Any more stupid questions? Miyuki - Du sitter och ser på den här dataskärmen av en anledning, och det är för att du är bäst! 14 jun, 2012 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen