@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag måste sy en ny mask till ansiktet för att jag slarvade bort den första...
16 feb, 2013 11:36 |
|
Ginny00
Elev |
Pappa frågade nyss varför jag lyssnar på jullåtar.
...JA MEN VADÅ JAG KANSKE HAR JULMUSIK PÅ MIN GLEELISTA 16 feb, 2013 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Pappa frågade nyss varför jag lyssnar på jullåtar. ...JA MEN VADÅ JAG KANSKE HAR JULMUSIK PÅ MIN GLEELISTA Får jag fråga en sak? Vad är "Glee"? 16 feb, 2013 11:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Pappa frågade nyss varför jag lyssnar på jullåtar. ...JA MEN VADÅ JAG KANSKE HAR JULMUSIK PÅ MIN GLEELISTA Får jag fråga en sak? Vad är "Glee"? http://sv.wikipedia.org/wiki/Glee_(TV-serie) 16 feb, 2013 11:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Pappa frågade nyss varför jag lyssnar på jullåtar. ...JA MEN VADÅ JAG KANSKE HAR JULMUSIK PÅ MIN GLEELISTA Får jag fråga en sak? Vad är "Glee"? http://sv.wikipedia.org/wiki/Glee_(TV-serie) Aha, okej! 16 feb, 2013 11:41 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag damma det stora rummet... usch
16 feb, 2013 11:43 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 11:45 |
|
Pixie
Elev |
16 feb, 2013 11:45 |
|
smartbabe
Elev |
16 feb, 2013 11:49 |
|
Conflate
Elev |
nu snålar du mig ännu mer eftersom vi inte har mjölk hemma vilket gör att jag inte kan dricka oboy och nu är jag sur D:
16 feb, 2013 11:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen