@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dilly Weasley
Elev |
"Hm, you must be a Weasley" 16 feb, 2013 09:25 |
|
MissBellatrix
Elev |
Jag me, jag tror att de vill att vi ska hänga oss XD Hey there. You come here often? 16 feb, 2013 09:26 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: Jag me, jag tror att de vill att vi ska hänga oss XD Nu kom ju ödet alldeles för tidigtX) "Hm, you must be a Weasley" 16 feb, 2013 09:27 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av MissBellatrix: Jag me, jag tror att de vill att vi ska hänga oss XD Nu kom ju ödet alldeles för tidigtX) Haha Hey there. You come here often? 16 feb, 2013 09:27 |
|
EmahS
Elev |
Idag är en bra idag. Idag är det MELLODAG
först ska jag en runda på stan med min faster. så längesen vi träffades och pratade ♥ hon är bara 11 år äldre än mig, så hon är lite mer som en storasyster än faster ibland
16 feb, 2013 09:46 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av smartbabe: telefonhelvete, vet ju inte ens hur man startar skiten! iallafaaaall, gick till församlingshemmet i rosa shorts, strumpbyxor & svart poncho & dunjacka tidigare idag. var väl lite kul, jag menar, jag hatar verkligen att ha byxor på mig, jeans/ mjukisbyxor är uschligt och jag älskar att bära leggins & tights. iallafall, där går jag med min dunjacka & i shorts, och så går det en familj förbi mig. mannen säger (på dålig svenska) :"sommar kommer redan va?" jag bara nickar och ler mot honom, säger "jajamänsan!" och alla i familjen log mot mig. jag menar det är flera decimeter snö ute och is och slask och allt och där går jag i shorts! lysande shorts! är så glad över att få dessa främlingar att le att det nästan är patetiskt. Fryser du inte ihjäl? Nej, -1 är typ sommar för mig. :O Alltså, jag fryser aldrig typ, om det inte är mer är -5. ![]()
16 feb, 2013 09:48 |
|
Borttagen
|
Ligger i sängen och vill inte få ner, för då måste jag städa! XD
16 feb, 2013 09:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 feb, 2013 10:07 |
|
Ginny00
Elev |
Nu tänker jag se Glee igen.
Så det så.. 16 feb, 2013 10:18 |
|
Borttagen
|
Känslan när man måstee betala för att kunna få den "ultimata upplevelsen" på Star stable... Jag är föör snål, HAHA
16 feb, 2013 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen