Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
14 jun, 2012 14:39 |
|
amanda1104
Elev |
Ginny00 Tack så mycket!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 jun, 2012 14:51 |
|
MonsterCookie
Elev |
14 jun, 2012 14:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Ginny00 TAVK! men du skriver ju gudomligt!!
Hej 14 jun, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 15:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
14 jun, 2012 17:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
14 jun, 2012 17:21 |
|
Maisan
Elev |
14 jun, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ge en komplimang till vår käraste Slytherin fellow Kintsugi!
Förutom att du typ är coolaste slytherinaren ever så verkar du vara en himla skön, optimistisk och schysst människa, och det skulle garanterat behöva finnas fler som dig här i världen. Du har inte bara spridit glädje på forumet, utan även skratt (mugglisskvallret hahahaha made my day) och trygghet. Du verkar inte ha några problem med att kunna snacka, diskutera och hålla med fler personer än vad din vänskapskrets här på forumet sträcker sig, och det är (enligt mig) en jävligt bra kvalité. Istället för att rada upp allting som är bra med dig så säger jag såhär: ![]() 14 jun, 2012 17:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hur börjar jag nu? Alltså Tomi! ♥
![]() Förstå vad fint skrivet och hur otroligt tacksam jag är över att dina fina ord! IIIH! Tack, tack, TACK! ♥ Du är grym och så himla cool ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jun, 2012 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen