@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag går och lägger mig nu, orkar inte reflektera över att jag åt 'för mycket' idag trots att jag inte åt mer än någon annan. Blähä. Hoppas imorgon är bättre?
15 feb, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
NU ska jag gå och lägga mig. Eller iaf läsa.
15 feb, 2013 22:36 |
|
Borttagen
|
Skulle åkt till Österrike på skidsemester, men min lillasyster blev sjuk så vi fick ställa in den
15 feb, 2013 22:36 |
|
M4L13
Elev |
![]() PLEASE PLEASE I BEG ANYONE GET ME THIS Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: så jävla trött på beautiful creatures 20 sek trailer fuckit nu vill jag inte se beautiful creatures Åh herregud ja! Vill spy på den, rycker ur hörlurarna så fort trailern börjar jagmed, vill bara slå till skärmen när den kommer på .____. Det känns som att alla ads är jättelånga och utan "hoppa över" knappen, har sett två andra annonser som varit ungefär 15 sekunder.. Jag förstår inte vad det är som händer! inte jag heller D: WHY ARE YOU MAKING PEOPLE SUFFER LIKE THIS YOUTUUUBE Det är som att youtube vill att vi ska sluta kolla! :O ja eller hur! sluta youtube Q_Q
15 feb, 2013 22:40 |
|
Ginny00
Elev |
Tomorrow gets better.
Jomen, det blir nog så ändå eftersom jag ska få träffa riktiga vänner. 15 feb, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
Det känns alltid att man är ledig när man har sportlov. Men näe. Här ska jag till Uppsala, gå på teater, vara med killen, gå till tandläkaren och till optikern, läsa ut tre böcker, göra ett energiarbete och skriva en labbrapport plus räkna massa matte.
Jag vill bara slänga mig i sängen och sova... 15 feb, 2013 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Har varit på bristningsgränsen att gråta i flera dagar. men inte gjort det. nu sjunger Amanda Jensen Let It Be på På Spåret, och jag sitter i min ensamhet och gråter? älskar låten. och det är så fin, och det är beatles med. behövde nog det. Åh, varför gråter du kära vän? hah jag vet inte! det var så fint. och jag är väl bara känslig just nu Aha, okej! 16 feb, 2013 00:57 |
|
Borttagen
|
Har ont i magen och är övertrött så jag gråter för typ allting nu, av någon anledning gråter jag om jag inte får hysteriska skrattanfall när jag är övertrött. Kan också bero på att jag fick våldsamma Destiel feels.
16 feb, 2013 01:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
16 feb, 2013 01:56 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ont i magen och är övertrött så jag gråter för typ allting nu, av någon anledning gråter jag om jag inte får hysteriska skrattanfall när jag är övertrött. Kan också bero på att jag fick våldsamma Destiel feels. Samma här. För några dagar sen höll jag på att packa inför skolan och började helt plötsligt gråta... o.o Alltså, inget gick fel, det var inte ett sånt där stressmoment egentligen, förutom att det var sent på kvällen och jag ville gå och lägga mig eftersom jag hade sovit dåligt de tidigare nätterna. Man undrar ju nästan vad som är fel på en..
16 feb, 2013 02:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen