@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
15 feb, 2013 22:23 |
|
Lolly0101
Elev |
Vill ? Gör det du känner för då da =D Kan ju skypea om ni bor långt ifrån ;D Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Lolly0101 du kan jojna! Yes I Know ;D hermione gragner men du ska väll inte gå? 15 feb, 2013 22:25 |
|
Cykel
Elev |
Men jaaaaaaaaaaaaaaaa, kom hiiit!! Ååh tack för att du påminde mig, nu ska jag hänga upp min poster jag fick i tidningen
15 feb, 2013 22:25 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: så jävla trött på beautiful creatures 20 sek trailer fuckit nu vill jag inte se beautiful creatures Åh herregud ja! Vill spy på den, rycker ur hörlurarna så fort trailern börjar jagmed, vill bara slå till skärmen när den kommer på .____. Det känns som att alla ads är jättelånga och utan "hoppa över" knappen, har sett två andra annonser som varit ungefär 15 sekunder.. Jag förstår inte vad det är som händer! inte jag heller D: WHY ARE YOU MAKING PEOPLE SUFFER LIKE THIS YOUTUUUBE Det är som att youtube vill att vi ska sluta kolla! :O
15 feb, 2013 22:25 |
|
cirklar
Elev |
Nu under sportlovet ska jag titta på en HP-film om dagen. Och jag har bestämt mig för att börja nu på en gång med De Vises Sten!
15 feb, 2013 22:26 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Cykel: Men jaaaaaaaaaaaaaaaa, kom hiiit!! Ååh tack för att du påminde mig, nu ska jag hänga upp min poster jag fick i tidningen Coolt .. Du verkar som min klass kompis ;D Hon har Öö Typ allt man kan tänka sig m. 1D ... 15 feb, 2013 22:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Cykel: Men jaaaaaaaaaaaaaaaa, kom hiiit!! Ååh tack för att du påminde mig, nu ska jag hänga upp min poster jag fick i tidningen Jag vill åka till diiiig haha ♥ ♥ jag funderar på att ge bort min One Direction-poster... undrar om någon vill ha?? without something there is no nothing 15 feb, 2013 22:27 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Cykel: Men jaaaaaaaaaaaaaaaa, kom hiiit!! Ååh tack för att du påminde mig, nu ska jag hänga upp min poster jag fick i tidningen Jag vill åka till diiiig haha ♥ ♥ jag funderar på att ge bort min One Direction-poster... undrar om någon vill ha?? Tycker det är synd att dom inte var på baksidan av Union J-postern för isåntfall hade jag haft dom på min dörr också tekniskt sett!!! Speciellt roligt hade det varit eftersom du som det stora 1d-fanet hade haft dom på din vägg : DDD
15 feb, 2013 22:30 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Cykel: Skrivet av Li: Skrivet av Cykel: Men jaaaaaaaaaaaaaaaa, kom hiiit!! Ååh tack för att du påminde mig, nu ska jag hänga upp min poster jag fick i tidningen Jag vill åka till diiiig haha ♥ ♥ jag funderar på att ge bort min One Direction-poster... undrar om någon vill ha?? Tycker det är synd att dom inte var på baksidan av Union J-postern för isåntfall hade jag haft dom på min dörr också tekniskt sett!!! Speciellt roligt hade det varit eftersom du som det stora 1d-fanet hade haft dom på din vägg : DDD HAHAH ja men precis. Älskar ju 1D. Förövrigt har tycker jag och Erfa att vi ska ha en Mugglisträff utanför 1D-konserten för "oss som inte fick biljetter"... ... varför vi har den planen har jag ingen aning om without something there is no nothing 15 feb, 2013 22:33 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
15 feb, 2013 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen