@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Lolly0101: STAVFEL !! OMH!! okej kör igång och rätta om du nu måste! *suckar,så typiskt dig!* Det stavas verkligen ! *Skrattar för att jag är så patetisk* haha nejdå! de är gulligt! Skrivet av hermione gragner: Jag gillar inte blomkål välkommen till klubben!
15 feb, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Min dator funkar inte just nu... jag försöker att redigera en bild men det går inte
15 feb, 2013 22:17 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Hahaha jag övervägde att inte läsa spoilern förrän jag tittat. (Ser online så klippet kommer upp efter tv-sändnignen).. men eeeh Spoiler: Tryck här för att visa! Det är bäst ♥ egentligen så vet jag inte varför jag ser programmet, för jag blir mest irriterad. Men så kommer avsnitt som detta, och då är allt bra igen
15 feb, 2013 22:17 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Lolly0101: STAVFEL !! OMH!! okej kör igång och rätta om du nu måste! *suckar,så typiskt dig!* Det stavas verkligen ! *Skrattar för att jag är så patetisk* haha nejdå! de är gulligt! Thanks & Ja jag vet xD Skrivet av hermione gragner: Jag gillar inte blomkål välkommen till klubben! Meh ! Jag då ? Skrivet av Borttagen: Min dator funkar inte just nu... jag försöker att redigera en bild men det går inte Töligt ? 15 feb, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Hejdå folk... ses imorgon. Eller ses... vad säger man om det är på internet? :c
15 feb, 2013 22:18 |
|
hermione gragner
Elev |
Och nu blev jag trött.
15 feb, 2013 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har sjukt tråkigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 22:19 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har sjukt tråkigt. Jag med O.o Hur visste du det ? 15 feb, 2013 22:19 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: så jävla trött på beautiful creatures 20 sek trailer fuckit nu vill jag inte se beautiful creatures Åh herregud ja! Vill spy på den, rycker ur hörlurarna så fort trailern börjar jagmed, vill bara slå till skärmen när den kommer på .____. Det känns som att alla ads är jättelånga och utan "hoppa över" knappen, har sett två andra annonser som varit ungefär 15 sekunder.. Jag förstår inte vad det är som händer! inte jag heller D: WHY ARE YOU MAKING PEOPLE SUFFER LIKE THIS YOUTUUUBE
15 feb, 2013 22:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill fika med Cykel och prata om Union J och squeela över fina gifs
without something there is no nothing 15 feb, 2013 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen