@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av smartbabe: telefonhelvete, vet ju inte ens hur man startar skiten! iallafaaaall, gick till församlingshemmet i rosa shorts, strumpbyxor & svart poncho & dunjacka tidigare idag. var väl lite kul, jag menar, jag hatar verkligen att ha byxor på mig, jeans/ mjukisbyxor är uschligt och jag älskar att bära leggins & tights. iallafall, där går jag med min dunjacka & i shorts, och så går det en familj förbi mig. mannen säger (på dålig svenska) :"sommar kommer redan va?" jag bara nickar och ler mot honom, säger "jajamänsan!" och alla i familjen log mot mig. jag menar det är flera decimeter snö ute och is och slask och allt och där går jag i shorts! lysande shorts! är så glad över att få dessa främlingar att le att det nästan är patetiskt. hahahaha aw♥ brukar ha på mig nylonstrumpbyxor + kjol/shorts oavsett väder pga vissa dagar orkar jag bara inte byxor?? tycker inte det är speciellt kallt heller, ibland är strumpbyxor t o m varmare än jeans. och så får ju folk i ens omgivning sig ett gott skratt också 15 feb, 2013 21:38 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: finns bara en person jag vill haffa BUHUHUHHB BH UB UHUH BUHUHUH UH UHU HUHUUHHH same (michael j fox) (eller nåt) ![]()
15 feb, 2013 21:40 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Ska göra en stor plansch med massa Tom felton bilder ^^
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 15 feb, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Ska göra en stor plansch med massa Tom felton bilder ^^ Låter underbart 15 feb, 2013 21:50 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Ska göra en stor plansch med massa Tom felton bilder ^^ Låter underbart Visst! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 15 feb, 2013 21:51 |
|
Solkatten
Elev |
"Det är helt otroligt vad man kan göra med datorer. Igår fick jag mail." Hahaha.
Btw, någon ner än jag som såg The Jacksons på Skvavlan? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 22:01 |
|
baramin
Elev |
Jag avskyr att alla helger spenderas med att renovera rum. Men oki nu är det slutspurten, snart lever jag lycklig i alla mina dagar med eiffeltorn och passtämplar på väggarna.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 feb, 2013 22:02 |
|
Pixie
Elev |
alltså bara för att det inte är alla hjärtans dag, betyder det inte att det är förbjudet att skicka dikter..
15 feb, 2013 22:05 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av M4L13: så jävla trött på beautiful creatures 20 sek trailer fuckit nu vill jag inte se beautiful creatures Åh herregud ja! Vill spy på den, rycker ur hörlurarna så fort trailern börjar jagmed, vill bara slå till skärmen när den kommer på .____. Det känns som att alla ads är jättelånga och utan "hoppa över" knappen, har sett två andra annonser som varit ungefär 15 sekunder.. Jag förstår inte vad det är som händer!
15 feb, 2013 22:05 |
|
EmahS
Elev |
Saker man kan spendera en fredagskväll med?
Citera "Alla Flickor - Linda Bengtzing" med Ginnyy & Ida S på twitter
15 feb, 2013 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen