@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
15 feb, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* 15 feb, 2013 21:02 |
|
Lolly0101
Elev |
Vill någon läsa min FF ?
15 feb, 2013 21:02 |
|
moaskywalkr
Elev |
är på så jävla otrevligt humör idag, vill bara slå på saker och skrika fula ord :@
M4L13: samma här gosh!!! innan VARENDA video på yt som tur är såg jag filmen innan jag ens hade sett trailern ((den var bra)) 15 feb, 2013 21:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-15 kl. 21:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* Okej! 15 feb, 2013 21:06 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Har varit på bristningsgränsen att gråta i flera dagar. men inte gjort det. nu sjunger Amanda Jensen Let It Be på På Spåret, och jag sitter i min ensamhet och gråter? älskar låten. och det är så fin, och det är beatles med. behövde nog det. Åh, varför gråter du kära vän? hah jag vet inte! det var så fint. och jag är väl bara känslig just nu
15 feb, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! hade helt glömt fort att det var Fredag... Jag kanske kan gå ut och göra några cosplay videor i snön... *Men med sasuke och naruto ofc* Okej! hahah nej jag orkar inte.. stannar nog vid datorn i alla fall. 15 feb, 2013 21:06 |
|
Tvilling
Elev |
jamen då ska väl jag bota min nästäppa och sova. nightie ppl-
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 feb, 2013 21:08 |
|
M4L13
Elev |
15 feb, 2013 21:09 |
|
moaskywalkr
Elev |
15 feb, 2013 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen