@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
15 feb, 2013 20:54 |
|
EmahS
Elev |
Har varit på bristningsgränsen att gråta i flera dagar. men inte gjort det.
nu sjunger Amanda Jensen Let It Be på På Spåret, och jag sitter i min ensamhet och gråter? älskar låten. och det är så fin, och det är beatles med. behövde nog det.
15 feb, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Har varit på bristningsgränsen att gråta i flera dagar. men inte gjort det. nu sjunger Amanda Jensen Let It Be på På Spåret, och jag sitter i min ensamhet och gråter? älskar låten. och det är så fin, och det är beatles med. behövde nog det. Åh, varför gråter du kära vän? 15 feb, 2013 20:55 |
|
moaskywalkr
Elev |
efter diverse halvt pålitliga onlinetester kan jag konstatera att min patronus är antingen en igelkott, en fågel fenix, en grävling eller en flodhäst
¯\_(ツ)_/¯ 15 feb, 2013 20:55 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Pixie: JAG ÄR NYKISSAD!! (wut wait man säger väl ändå inte nykissad? eller gör man det??? eller säger man "nu har jag kissat" wut help me Celebikai!!) Skrivet av Pixie: JAG ÄR NYKISSAD!! (wut wait man säger väl ändå inte nykissad? eller gör man det??? eller säger man "nu har jag kissat" wut help me Celebikai!!) "tömd" som i urinblåsan är tömd tömd o nykissad, på väg till krogen för å haffa guzz #swag ![]()
15 feb, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig väldigt osocial
15 feb, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! 15 feb, 2013 20:58 |
|
Tvilling
Elev |
aahhh, min hosta blir värre igen D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 feb, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... 15 feb, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig väldigt osocial Jag med! Kanske borde gå till telfonen ändå och ringa en kompis... Bra idé! 15 feb, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen