Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1079 1080 1081 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw: puss på dig sötis och grattis till mastah of mugglis :'

Tack finis ♥

Skrivet av Minidjuret:
Alva- Naaawie tack ♥

ingen orsaak!♥

speech!

14 jun, 2012 12:12

DeathDownAlex
Elev

Avatar



14 jun, 2012 12:25

Borttagen

Avatar


AlvaRawenclaw..... ♥ Behöver jag säga mer?

14 jun, 2012 13:02

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw..... ♥ Behöver jag säga mer?
Skrivet av DeathDownAlex:
AlvaRawenclaw
I https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.publicdomainpictures.net%2Fpictures%2F10000%2Fnahled%2F1-1192373997.jpg You.

MASSA KÄRLEK PÅ ER♥

speech!

14 jun, 2012 13:23

Borttagen

Avatar


Min komplimang går till InspiredPsycho, du är inspirerande! xD ♥ LOTS OF LOVE TO YA! ♥

14 jun, 2012 13:29

Borttagen

Avatar


PansyParkinson♥
Haha, det där fick mig att le! ♥
Komplimanger till dig för att du är så awesome c:

14 jun, 2012 13:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
PansyParkinson♥
Haha, det där fick mig att le! ♥
Komplimanger till dig för att du är så awesome c:

YES, JAG FICK DIG ATT LE! ONE POINT TO ME!

Tack! ♥

14 jun, 2012 13:32

Lills
Elev

Avatar


Miskel
Gud TACK! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

14 jun, 2012 14:31

Ginny00
Elev

Avatar

+3


Så här på 3333 inlägg vore det väl nästan skamligt att inte hälla ur sig några komplimanger, kanske?

Aivilio får en komplimang för hon är bäst och jag längtar efter henne!
Josefin_Weasley vet varför hon får en komplimang ♥
Cindy får en komplimang för att, ja, öh, hon borde smsa mig och förklara hennes inaktivitet på Mugglis!!
sanna1324567 får en komplimang för att hon är en så trevlig novelläsare
HannaPanna får en komplimang för att hon är så snäll
PansyParkinson♥ får en komplimang för att det skulle vara roligt att träffa henne!
Adrasthea, Tonks_xD,M.Potter, Ginny.:.Weasley, Luna Chang, amanda1104, GinnyForever, Ginny Weasley99 och Victoire Weasly för att de är trevliga novelläsare!

Miyuki, MonsterCookie och si_tonks för att jag ska träffa de om två dagar!
och slutligen Ida S för hon är cool.

14 jun, 2012 14:38

Borttagen

Avatar


Ginny00: Det skulle vara roligt att träffa dig med!

14 jun, 2012 14:39

1 2 3 ... 1079 1080 1081 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.