Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Tack finis ♥ ingen orsaak!♥ speech! 14 jun, 2012 12:12 |
|
DeathDownAlex
Elev |
14 jun, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw..... ♥ Behöver jag säga mer?
14 jun, 2012 13:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
MASSA KÄRLEK PÅ ER♥ speech! 14 jun, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Min komplimang går till InspiredPsycho, du är inspirerande! xD ♥ LOTS OF LOVE TO YA! ♥
14 jun, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
PansyParkinson♥
Haha, det där fick mig att le! ♥ Komplimanger till dig för att du är så awesome c: 14 jun, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: PansyParkinson♥ Haha, det där fick mig att le! ♥ Komplimanger till dig för att du är så awesome c: YES, JAG FICK DIG ATT LE! Tack! ♥ 14 jun, 2012 13:32 |
|
Lills
Elev |
14 jun, 2012 14:31 |
|
Ginny00
Elev |
Så här på 3333 inlägg vore det väl nästan skamligt att inte hälla ur sig några komplimanger, kanske?
Aivilio får en komplimang för hon är bäst och jag längtar efter henne! Josefin_Weasley vet varför hon får en komplimang ♥ Cindy får en komplimang för att, ja, öh, hon borde smsa mig och förklara hennes inaktivitet på Mugglis!! sanna1324567 får en komplimang för att hon är en så trevlig novelläsare HannaPanna får en komplimang för att hon är så snäll PansyParkinson♥ får en komplimang för att det skulle vara roligt att träffa henne! Adrasthea, Tonks_xD,M.Potter, Ginny.:.Weasley, Luna Chang, amanda1104, GinnyForever, Ginny Weasley99 och Victoire Weasly för att de är trevliga novelläsare! Miyuki, MonsterCookie och si_tonks för att jag ska träffa de om två dagar! och slutligen Ida S för hon är cool. 14 jun, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Ginny00: Det skulle vara roligt att träffa dig med!
14 jun, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen