Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna... Jo hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det... Och Ja, hon ville inte döda Arthur så hon dödade Remus istället. Fred dog för att någon från Weasley-familjen var "tvungen" att dö och det skulle vara någon som ändå hade stått Harry hyfsat nära. MEN VARFÖR JUST FRED, FARVÖR INTE TYP PERCY?! PERCY: "Förlåt, jag har varit en idiot." RESTEN: "Vi förlåter dig." SEN: BOOM!!!!!!! Hejdå Perce... Jag är så bra xD ![]()
19 okt, 2011 19:52 |
|
bäst08
Elev |
Det bästa med Fred och George är att dem är så roliga
19 okt, 2011 19:58 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna... Jo hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det... Och Ja, hon ville inte döda Arthur så hon dödade Remus istället. Fred dog för att någon från Weasley-familjen var "tvungen" att dö och det skulle vara någon som ändå hade stått Harry hyfsat nära. MEN VARFÖR JUST FRED, FARVÖR INTE TYP PERCY?! PERCY: "Förlåt, jag har varit en idiot." RESTEN: "Vi förlåter dig." SEN: BOOM!!!!!!! Hejdå Perce... Jag är så bra xD Medge att det inte hade varit lika bra då... Btw, jag ogillar Percy
19 okt, 2011 19:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna... Jo hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det... Och Ja, hon ville inte döda Arthur så hon dödade Remus istället. Fred dog för att någon från Weasley-familjen var "tvungen" att dö och det skulle vara någon som ändå hade stått Harry hyfsat nära. MEN VARFÖR JUST FRED, FARVÖR INTE TYP PERCY?! PERCY: "Förlåt, jag har varit en idiot." RESTEN: "Vi förlåter dig." SEN: BOOM!!!!!!! Hejdå Perce... Jag är så bra xD Medge att det inte hade varit lika bra då... Btw, jag ogillar Percy nej det skulle inte bli lika bra då, men jag skulle antagligen känna mig mycket bättre inombords... ![]()
19 okt, 2011 20:02 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av si_tonks: Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna... Har läst nånstans att Fred och George var hennes favorit karaktärer. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 19 okt, 2011 20:04 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^
^True "She's buying the stairway to heaven" 19 okt, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
DE är så roliga och busiga men när det är allvar så bryr de sig. Gå in på www.pannkaksmonstret.blogg.se ![]() 19 okt, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
jag har läst att J.K alltid vetat att Fred skulle dö, men ja som ni sagt så tänkte hon döda Arthur också men ändrade till Remus så att Teddy skulle ha mer "relation" till Harry!
19 okt, 2011 20:24 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna... Jo hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det... Och Ja, hon ville inte döda Arthur så hon dödade Remus istället. Fred dog för att någon från Weasley-familjen var "tvungen" att dö och det skulle vara någon som ändå hade stått Harry hyfsat nära. MEN VARFÖR JUST FRED, FARVÖR INTE TYP PERCY?! PERCY: "Förlåt, jag har varit en idiot." RESTEN: "Vi förlåter dig." SEN: BOOM!!!!!!! Hejdå Perce... Jag är så bra xD Det är synd att den scenen inte är med i filmen, fast då hade man väl gråtit ännu mer om man sett det hända...
19 okt, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
För att alla vi läsare såklart hatade Percy efter vad han hade gjort. Rowling ville att vi skulle grina och bli ledsna, och Fred betydde mer för Harry än vad Percy gjorde...
19 okt, 2011 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






DE är så roliga och busiga men när det är allvar så bryr de sig. Gå in på 
Mugglarportalen