The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The survival [PRIVAT J_J & Melody Malfoy]
|
Borttagen
|
sussiesuckar
-varför e den hädnelsen med vraken typ fast på min närhina
sa hn nu
11 okt, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
" För att det var något obehagligt som hände" sa Venus.
11 okt, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
sussie kolalde på Venus
-ja men varje natt återuppelver jag allt. jag kan än känna grept och hhöra skott sedna känna Atlas famn
sa hon
11 okt, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
" Det kallas för att man har blivit påverkad av det" sa Venus.
11 okt, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
Sussie kolalde på vEnus
-mm men vil lbara få bort det jag köner mig dum att väcka Atlas typ varje nat i panik och han får trötsta mig
sa hno
11 okt, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
" Det kommer gå bort" sa Venus.
11 okt, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
Sussie log till
-med tidne
sa hon och tnker
-men du prata med thoams
s shan
11 okt, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
" Jag gör det imorgon" sa Venus.
11 okt, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
Sssie log
och drac sitt te
-vi bör sova
sa ohn
11 okt, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
" Jag stannar nog uppe lite till" sa Venus.
11 okt, 2015 20:21
|
Du får inte svara på den här tråden.